کد خبر : 187527
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

تردد روان در محور سوادکوه

تردد روان در محور سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، کیان الهی امروز در گفت‌و گو ، در شهرستان سوادکوه با اشاره به بارندگی اخیر در شهرستان سوادکوه، گفت: محور دهستان کِسِلیان به دلیل رانش جاده بین بهمنان و چند‌لا مسدود است. معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سوادکوه به رانش در محور سوادکوه قبل از تونل اشاره کرد و افزود:

به گزارش قائم آنلاین، کیان الهی امروز در گفت‌و گو ، در شهرستان سوادکوه با اشاره به بارندگی اخیر در شهرستان سوادکوه، گفت: محور دهستان کِسِلیان به دلیل رانش جاده بین بهمنان و چند‌لا مسدود است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سوادکوه به رانش در محور سوادکوه قبل از تونل اشاره کرد و افزود: امروز هم محور سوادکوه در تونل شهرستان بین زیراب و شیر‌گاه دچار رانش شد که تمیز‌کاری انجام شد و تردد در محور سوادکوه به صورت روان در حال انجام است.

وی از آب‌گرفتگی در برخی منازل در منطقه سرخ‌کلا و شهر زیراب خبر داد و خاطرنشان کرد: از روستا‌های بالا‌دست هم گزارش‌های اولیه از آب‌گرفتگی در حجم کم گزارش شد.

الهی، اظهار کرد: بارندگی در حال حاضر به صورت پراکنده در شهرستان سوادکوه وجود دارد و هشدار‌ها به حاشیه‌نشینان انجام شد و ادارات و نهاد‌های مرتبط در آماده‌باش هستند و کارکنان و کارگران شهرداری زیراب از ساعت یک بامداد دیشب در شهر مستقر شدند.

سیل سوادکوه – خبرنگار شهروند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سوادکوه، تسریع دیواره‌سازی در شهرستان سوادکوه را اولویت اصلی شهرستان ذکر کرد و گفت: سه پیمانکار برای دیواره‌سازی در حال فعالیت هستند ولی از سرعت اجرای دیواره‌سازی رضایت نداریم.

سیل سوادکوه – خبرنگار شهروند

سیل سوادکوه – خبرنگار شهروند

سیل سوادکوه – خبرنگار شهروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =