کد خبر : 187234
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

تیم‌های برتر لیگ تیروکمان معرفی شدند

تیم‌های برتر لیگ تیروکمان معرفی شدند

به گزارش قائم آنلاین، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیروکمان که به میزبانی هیئت همدان، هیئت مرکزی، هیئت آذربایجان شرقی و نفت امیدیه در رشته‌های ریکرو زنان و مردان و کامپوند مردان در سایت تیروکمان پیگیری شد و در پایان تیم های برتر به شرح زیر معرفی شدند. در هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان

به گزارش قائم آنلاین، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیروکمان که به میزبانی هیئت همدان، هیئت مرکزی، هیئت آذربایجان شرقی و نفت امیدیه در رشته‌های ریکرو زنان و مردان و کامپوند مردان در سایت تیروکمان پیگیری شد و در پایان تیم های برتر به شرح زیر معرفی شدند.

در هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته ریکرو مردان؛ نیروی زمینی به مصاف هیئت مرکزی رفت و با نتیجه ۵ بر صفر این تیم را شکست داد، ناجا با نتیجه ۴ بر یک هیئت آذربایجان شرقی را مغلوب خود کردف سپاهان اصفهان ۴ بر یک برابر هیئت همدان به برتری رسید و نفت امیدیه ۳ بر ۲ پاس طلایی را شکست داد. تیم کمانداران پایتخت در این هفته استراحت داشت.

همچنین در هفته ششم؛ سپاهان اصفهان ۵ بر صفر هیئت مرکزی را شکست داد، هیئت آذربایجان شرقی ۵ بر صفر نفت امیدیه را مغلوب کرد، ناجا ۴ بر یک برابر کمانداران پایتخت به برتری رسید و پاس طلایی ۳ بر ۲ هیئت همدان را شکست داد. در این هفته نیروی زمینی استراحت داشت.

در ریکرو بانوان نیز تیم sds group برابر کمانداران پایتخت ۵ بر صفر به برتری رسید، هیئت همدان ۵ بر صفر هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد، هیئت همدان ۵ بر صفر کمانداران پایتخت را مغلوب خود کرد. در این هفته دانشگاه آزاد اسلامی استراحت داشت.

در هفته پنجم کامپوند مردان؛ سپاهان اصفهان ۴ بر یک پیام را شکست داد، کمانداران پایتخت ۴ بر یک برابر هیئت کرمانشاه به برتری رسید، ناجا ۴ بر یک سولار پلیمر البرز را مغلوب خود کرد، نیروی هوایی ۵ بر صفر هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد و فولاد زرند ایرانیان ۵ بر صفر برابر نفت امیدیه به پیروزی رسید.

در هفته ششم کامپوند مردان نیز کمانداران پایتخت ۳ بر ۲ سپاهان اصفهان را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر پیام را مغلوب خود کرد، هیئت کرمانشاه ۵ بر صفر برابر هیئت آذربایجان شرقی به برتری رسید، فولاد زرند ایرانیان ۵ بر صفر سولار پلیمر البرز را شکست داد و نیروی هوایی ۴ بر یک برابر نفت امیدیه به برتری رسید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیروکمان و در ریکرو مردان؛ ناجا با ۲۶ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و هیئت آذربایجان شرقی با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قراردارد.

در ریکرو بانوان نیز sds group با ۲۰امتیاز صدرنشین است و هیئت همدان با ۱۰ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۹ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین در جدول رده‌بندی کامپوند مردان نیز ناجا و فولاد زرند ایرانیان با ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و نیروی هوایی با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + دو =