کد خبر : 187053
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

زمان ثبت نام بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اعلام شد

زمان ثبت نام بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات سراسری قرآن و عترت برابر با سنوات گذشته در دو بخش کتبی(ویژه اساتید و دانشجویان) و بخش شفاهی(ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان) برگزار می‌شود. علاقه مندان به شرکت در مسابقات می‌توانند یا با مراجعه به سایت واحد ،ثبت نام اینترنتی انجام دهند و یا با مراجعه به اداره فرهنگی و

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات سراسری قرآن و عترت برابر با سنوات گذشته در دو بخش کتبی(ویژه اساتید و دانشجویان) و بخش شفاهی(ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان) برگزار می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در مسابقات می‌توانند یا با مراجعه به سایت واحد ،ثبت نام اینترنتی انجام دهند و یا با مراجعه به اداره فرهنگی و دانشجویی دانشکده خود حضوری ثبت‌نام کنند و یا اینکه با مراجعه به اداره امور نماز، فرهنگ اسلامی، قرآن و عترت واقع در طبقه زیرین مسجد امام علی(ع) دواحد علوم و تحقیقات نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زمان برگزاری بخش کتبی روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه راس ساعت ۱۰ صبح بصورت همزمان در سراسر کشور می‌باشد و بخش شفاهی نیز هفته اول دی ماه برگزار می‌شود.

هر داوطلب می‌تواند در هر یک از بخش های کتبی و شفاهی صرفاً در یک رشته ثبت نام نماید.

ضمنا به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نقدی در قالب هدیه کارت به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود و اساتیدی که موفق به کسب حداقل ۷۰ در صد امتیاز شوند می توانند از امتیاز ارتقاء فرهنگی برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دانشجویانی که موفق به کسب حداقل ۷۰ در صد امتیاز شوند، در صورتی که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (نیمسال اول، دوم و یا ترم تابستان) یکی از دروس معارفی و عمومی را انتخاب نموده باشند، ۲ نمره درسی به یکی از دروس معارفی یا عمومی ایشان اضافه می شود و نفرات برتر مسابقات به مراحل استانی راه می‌یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =