کد خبر : 186944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

کاهش قیمت دام زنده و گوشت در بازار

کاهش قیمت دام زنده و گوشت در بازار

به گزارش قائم آنلاین، سیدکاظم اصغری نژاد در گفت‌وگو ، با اشاره به روند کاهشی قیمت دام زنده طی هفته اخیر از کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت گوشت سبک و سنگین در قصابی‌ها خبر داد. وی افزود: قیمت کنونی هر کیلو دام سبک زنده با وزن پایین در میادین  ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان

به گزارش قائم آنلاین، سیدکاظم اصغری نژاد در گفت‌وگو ، با اشاره به روند کاهشی قیمت دام زنده طی هفته اخیر از کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت گوشت سبک و سنگین در قصابی‌ها خبر داد.

وی افزود: قیمت کنونی هر کیلو دام سبک زنده با وزن پایین در میادین  ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان و با وزن بالا ۳۸ تا ۳۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: هر کیلو دام سنگین نیز با وزن زیر ۴۰۰ کیلوگرم با نرخ ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان و با وزن بالای ۴۰۰ کیلوگرم کمتر از ۲۵ هزارتومان در میدان عرضه می‌شود.

اصغری‌نژاد بیان کرد: دامداران در بازار شب عید برای فروش دام مقاومت کردند و حال همان دام‌ها در عید قربان و هم اکنون روانه بازار شده است و عرضه و تقاضای فعلی بازار، موجب روند کاهشی قیمت‌ها در بازار دام زنده شده است.

وی متذکر شد: از آن‌جا که در استان مازندران با کمبود دام زنده مواجه هستیم و غالبا از استان‌های همجوار و خراسان تامین می‌شود، دلالان بومی از کاهش قیمت‌ها ممانعت می‌کنند؛ اما کسادی بازار موجب کاهش قیمت‌ها در بازار شده است.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد که بازار گوشت برای ایام اربعین به مشکل خاصی برنخورد و قیمت‌ها ثبات خود را حفظ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

قالیشویی شرق تهران چهارشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

خداروشکر سایتی که میخواستم پیدا کردم