کد خبر : 186940
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

پلیس نیازمند مجهز و هوشمند شدن است

پلیس نیازمند مجهز و هوشمند شدن است

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در صبحگاه پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: امروز یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی این است که چگونه بتوانیم امنیت کشور را برقرار کنیم، اگر امروز شاهد تامین امنیت هستیم به دلیل هماهنگی بین مسئولان است. وی با بیان اینکه ۱۳ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز سرافراز

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در صبحگاه پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: امروز یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی این است که چگونه بتوانیم امنیت کشور را برقرار کنیم، اگر امروز شاهد تامین امنیت هستیم به دلیل هماهنگی بین مسئولان است.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز سرافراز نیروی انتظامی گواه تلاش این نیروی مجاهد است که در راستای تامین نظم و امنیت گام برداشتند گفت: اگر ما هزاران کیلومتر آن طرف مرزها سنگر بندی کردیم به این دلیل است که توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

استاندار تهران افزود: در بحث پیشگیری از اعتیاد ظرفیت مراکز معتادان متجاهر از ۵ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر افزایش یافته است، پلیس نیازمند تجهیز شدن است و باید امکانات را برای هوشمند کردن پلیس مهیا کنیم. باید شرایطی را فراهم کنیم تا هم اشتغال رونق پیدا کند و هم شرایط برای ایجاد اشتغال جدید فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

آموزش هوش مالی به کودکان شنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

مرسی از مطالب خوبتون