کد خبر : 186743
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

۳ سال بدون غریق در ساحل میاندورود

۳ سال بدون غریق در ساحل میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، جواد اسفندیاری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه میاندورود بیش از نه کیلومتر ساحل دارد، اظهار کرد: چهار طرح در ساحل میاندورود شامل دو طرح خصوصی و دو طرح عمومی فعال است. وی بیان کرد: حدود هفت کیلومتر از ساحل میاندورود در پوشش ناجیان غریق شهرستان قرار دارد که ۲۵ نفر

به گزارش قائم آنلاین، جواد اسفندیاری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه میاندورود بیش از نه کیلومتر ساحل دارد، اظهار کرد: چهار طرح در ساحل میاندورود شامل دو طرح خصوصی و دو طرح عمومی فعال است.

وی بیان کرد: حدود هفت کیلومتر از ساحل میاندورود در پوشش ناجیان غریق شهرستان قرار دارد که ۲۵ نفر ناجی در منطقه ممنوعه فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود، خاطرنشان کرد: با تلاش ناجیان شهرستان در دو شیفت صبح و بعدازظهر در طول طرح دریا در سال جاری ۸ نفر نجات پیدا کردند.

اسفندیاری تاکید کرد: از سال ۹۶ و با تلاش رئیس هیات نجات غریق شهرستان و ناجیان، هیچ‌گونه غرقی در ساحل میاندورود نداشتیم.

وی با بیان اینکه این عملکرد با کمترین امکانات و تجهیزات به‌دست آمد، گفت: ناجیان ما سایه بان و آلاچیق و حتی اعتبار برای راه اندازی جت اسکی ندارند و در بعضی مناطق با کمبود ناجی روبرو هستیم و هر یک کیلومتر یک ناجی حضور دارد.

اسفندیاری با انتقاد ازعدم همکاری مدیران برخی از مجتمع‌های تفریحی با هیات و ناجیان، افزود: در صورت حمایت مدیران مجتمع‌های ساحلی و به کارگیری ناجیان باعث ایجاد شغل و کم کردن بار مالی دولت می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: ناجیان برای ادامه کار خود نیاز به حمایت بیشتری دارند و پرداخت به‌موقع حقوق ناجیان باعث دلگرمی آنها خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =