کد خبر : 186713
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

ملی‌پوش رویینگ: برای طلا به قهرمانی آسیا می‌رویم

ملی‌پوش رویینگ: برای طلا به قهرمانی آسیا می‌رویم

به گزارش قائم آنلاین، بهمن نصیری در گفت و گو ، درباره وضعیت خود و اینکه از امیدهای ایران برای کسب مدال در مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا۲۰۱۹ محسوب می‌شود، بیان کرد: شرایط کل تیم خوب است و ملی‌پوشان در تمرینات رکوردهای ایران  را هم شکسته اند. انشاالله همه برای مدال طلا به مسابقات می

به گزارش قائم آنلاین، بهمن نصیری در گفت و گو ، درباره وضعیت خود و اینکه از امیدهای ایران برای کسب مدال در مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا۲۰۱۹ محسوب می‌شود، بیان کرد: شرایط کل تیم خوب است و ملی‌پوشان در تمرینات رکوردهای ایران  را هم شکسته اند. انشاالله همه برای مدال طلا به مسابقات می رویم و این طور نیست که کسی به فکر نقره و برنز باشد  و همه به طلا فکر می‌کنند.

او ادامه داد: تیم مردان از هر سال آماده‌تر است و این هم به مدیریت خوب تیم برمی‌گردد و همه دست به دست هم دادیم تا برای این مسابقات به خوبی آماده شویم.

نصیری در مورد اینکه این انتظار هست بتواند پا جای پای محسن شادی در رویینگ بگذارد، تاکید کرد: محسن شادی یک پدیده است  البته من باید خوشحال باشم که من را با او مقایسه می کنند اما به هر حال او محسن شادی است  و من بهمن نصیری. امیدوارم روزی برسد که بگویند ما می خواهیم مثل بهمن نصیری باشیم. من تمام تلاشم را می‌کنم البته امسال برای نخستین مرتبه است که در قایق انفرادی شرکت می‌کنم.

او افزود: این مسابقات قهرمانی آسیا مشخص می‌کند در مسابقات کسب سهمیه المپیک چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. انشاالله هر مدالی که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ می گیریم، سال آینده بهتر و خوشرنگ‌تر هم خواهد شد.

ملی پوش رویینگ ایران در مورد تمرین با تجهیزات فرسوده گفت: ما دیگر عادت کردیم و با این قایق های فرسوده انس گرفته ایم.  البته هزینه خرید قایق ها هم بالا است و انتظار زیادی هم نمی توان از فدراسیون داشت همین که با این شرایط سخت، اردوها پا برجا است از فدراسیون تشکر می کنم. اما از طرفی هم قایق خیلی تاثیر دارد . اینکه ممکن است رکورد های زمانی ما در تمرین با مسابقه چند ثانیه فرق داشته باشد، بخاطر قایق ها است. چون قایق های ما استاندارد نیست  و وزن آنها ۳-۴ کیلوگرم بیشتر از قایق هایی استانداردی است که در مسابقات استفاده می شود.

نصیری در پاسخ به این پرسش که فکر می کند مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ سطح پایین‌تری نسبت به قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که  انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست ، داشته باشد، تصریح کرد: خیر. چون تیم های می‌آیند خودشان را محک بزنند و بهترین نفرات خود را می آوردند. من فکر می کنم امسال هم سطح رقابتها بسیار سنگین باشد به ویژه در قایق انفرادی  اما ما هم با آمادگی خوبی به مسابقات می رویم.

او در پایان گفت: از کادرفنی تیم ملی و رییس فدراسیون بسیار تشکر می کنم خیلی زحمت کشیدند. رییس فدراسیون با وجود شرایط سختی که هست اما تلاشش را می‌کند و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی نتیجه خوبی بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + شانزده =