کد خبر : 186749
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

ساماندهی ۱۰۰۰ هزار خانه‌مسافر در رامسر

ساماندهی ۱۰۰۰ هزار خانه‌مسافر در رامسر

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، با بیان اینکه هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند امین مردم آغاز شد اظهار کرد: توجه پلیس به هوشمند سازی، خدمت و امانت داری سبب انتخاب این شعار در هفته ناجا سال جاری شد‌. وی درباره عملکرد پلیس راهور تصریح کرد: با تغییر مدیریت

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، با بیان اینکه هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند امین مردم آغاز شد اظهار کرد: توجه پلیس به هوشمند سازی، خدمت و امانت داری سبب انتخاب این شعار در هفته ناجا سال جاری شد‌.

وی درباره عملکرد پلیس راهور تصریح کرد: با تغییر مدیریت پلیس راهور  فعالیتها و اقدامات ارزنده ای پایه ریزی و اجرا شده است تا خط کشی، اصلاح نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات فوتی و جرحی، نظم ترافیکی و تسریع در عبور و مرور بخوبی انجام شود.

فرمانده انتظامی رامسر دیگر اقدامات پلیس راهور را امکان تقسیط جرائم بالای یک میلیون تومان در ۱۲ قسط، امکان جابجایی مسافر با خودروهای دارای ظرفیت ۹ نفر با گواهینامه پایه سوم، ابلاغ تخلفات بصورت آنلاین با پیامک استقرار پلیس راهور در کتالم و ساداتشهر عنوان کرد و گفت: دستگیری رانندگانی که مشروبات الکلی مصرف میکنند افزایش یافته و از خانواده ها و پایگاه های بسیج تقاضامندم جهت اصلاح فرهنگی جامعه دست پلیس و دستگاه قضایی را بگیرند تا آمار تخلفات و جرائم در رامسر کاهش پیدا کند.

این مسئول گفت: ۲۵۱۲ فقره  طرح ناظر بدحجابی بصورت پیامکی خودروهایی که با اخذ تعهد بی حجابی و توقیف در پارکینگ ثبت شد که سبب کاهش بدحجابی شده است.

قیصری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای ساماندهی خانه مسافر و پیشگیری از پذیرش اتباع خارجه در منازل شخصی با همکاری شورای تامین، فرماندار و دادستان ۱۰۰۰ واحد خانه مسافر ساماندهی شد که رتبه اول استان مازندران را کسب کردیم.

وی افزود: ۷۰ خانه مسافر بخاطر تخلفات پلمپ شد که جنبه ارشادی داشت و خانه های منفی برابر قانون تا ۴۵ روز پلمپ شد تا این شهر را بستر خلاف ندانند و فضای جامعه پاکسازی شود.

فرمانده انتظامی رامسر گفت: ۵۱۲۱ فقره صدور گذرنامه و ۱۸۲۰ مورد سوء پیشینه در ۶ ماه اخیر در رامسر انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه آمار جرائم تیراندازی، چاقو کشی و قتل کاهش داشته و در سال جاری هیچ مورد قتل در رامسر نداشتیم تصریح کرد: سرقت در ۶ ماه جاری ۱۰۰ فقره نسبت به گذشته کاهش داشته و افزایش کشف ۵۰ فقره نسبت به سال گذشته بوده است.

قیصری افزود: طرح تابستانه پوشش جنگل دریا و ساحل را داشتیم که با اعزام نیروها از تخلفات پیشگیری می شد.

وی گفت: در راستای پیشگیری از قاچاق کالا ۹۰۰ میلیون تومان کشفیات کالای قاچاق داشتیم.

فرمانده انتظامی رامسر تصریح کرد: مردم نسبت به کلاهبرداری اینترنتی آگاه بوده و به پیامک های مشکوک و ناشناس پاسخگو نباشند تا از سرقت اینترنتی پیشگیری شود.

این مسئول گفت: در شهریور  سال جاری بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر کشف و در سال جاری ۳۴ کیلو مواد مخدر کشف گردید که افزایش کشفیات نشان دهنده افزایش تقاضا بوده که نگران کننده است.

قیصری افزود: از سگ های مواد یاب جهت کشف مواد مخدر از منازل افراد و خرده فروشان استفاده کردیم که ۵۵۰ نفر معتاد دستگیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + دوازده =