کد خبر : 186765
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

حرکت بزرگترین اجتماع شیعیان جهان به سوی مغناطیس عشق حسین(ع)

حرکت بزرگترین اجتماع شیعیان جهان به سوی مغناطیس عشق حسین(ع)

به گزارش قائم آنلاین، این روزها شیعیان جهان اسلام از اقصی نقاط جهان خود را برای حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی آماده می‌کنند. شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای اینکه خود را به خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی برسانند، از روزهای گذشته وارد خاک ایران شدند و پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در

به گزارش قائم آنلاین، این روزها شیعیان جهان اسلام از اقصی نقاط جهان خود را برای حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی آماده می‌کنند.

شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای اینکه خود را به خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی برسانند، از روزهای گذشته وارد خاک ایران شدند و پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم کاروان به کاروان از طریق مرزهای زمینی ایران وارد کشور عراق می‌شوند.

عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایران اسلامی این‌روزها بصورت گروهی و خانوادگی خود را به مرزهای کشورمان با عراق می‌رسانند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

صفوف مردم ایران اسلامی برای دریافت گذرنامه جهت شرکت در بزرگترین اجتماع جهان اسلام نشان می‌دهد اتفاقات روزهای اخیر در عراق هیچ خللی در اراده ملت علوی و دیندار ایران اسلامی ایجاد نکرده است.

این‌روزها برادران عراقی در مرزهای کشورشان میزبان زائران اربعین حسینی هستند و با تسهیل در پذیرش زائران شاهد تردد روان و خروج آسان زائران در مرزهای ورودی عراق هستیم.

شور و شوق زائران حسینی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در اماکن زیارتی کشور عراق وصف‌شدنی نیست و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط جهان اسلام خود را به دیار خون و شمشیر می‌رسانند تا باری دیگر  به ندای شهید مظلوم کربلا لبیک گویند.

در نجف اشرف شیعیان جهان اسلام با ندای (حیدر، حیدر) به زیارت بارگاه مطهر امیر مومنان حضرت (ع) مشرف شدند؛ شیعیان هندی و پاکستانی در گوشه‌ای از حرم مطهر نخستین امام شیعیان طبق سنت سال‌های گذشته به عزاداری می‌پردازند.

در کربلا نیز گروه گروه مسلمان با شعار (لبیک یا حسین) وارد بین‌الحرمین می‌شوند و ضمن زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) با شهدای دشت کربلا تجدید بیعت می‌کنند.

موکب‌های بین‌راهی در مسیر منتهی به بارگاه ائمه اطهار (ع) نیز یکی پس از دیگری خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده می‌کنند.

هرکس هرچه در توان دارد برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی به میدان خدمت‌گذاری می‌آورد؛ چه یک بسته آب معدنی باشد چه یک وعده غذایی برای زائران و راهپیمایان اربعین حسینی.

اینجا همه مسلمان جهان زیر پرچم اسلام یک ملت می‌شوند تا باری دیگر بزرگترین اجتماع شیعیان جهان را به دنیا مخابره کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =