کد خبر : 186566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

کمبود معلم مدارس به اداره کل آموزش و پرورش اعلام نشد

کمبود معلم مدارس به اداره کل آموزش و پرورش اعلام نشد

به گزارش قائم آنلاین، گزارشی از سوی تعدادی از خانواده‌ها مبنی بر کمبود معلم در مدارس، تدریس معلمان در رشته‌های غیرمرتبط، استفاده از ناظم‌ و معلمان پرورشی مدارس به عنوان معلم و افزایش ساعات کاری معلمان از سوی دانش‌آموزان، خانواده‌ها، معلمان و حتی اصحاب رسانه‌ای که جزو والدین دانش‌آموزان هستند به این رسانه گزارش شده

به گزارش قائم آنلاین، گزارشی از سوی تعدادی از خانواده‌ها مبنی بر کمبود معلم در مدارس، تدریس معلمان در رشته‌های غیرمرتبط، استفاده از ناظم‌ و معلمان پرورشی مدارس به عنوان معلم و افزایش ساعات کاری معلمان از سوی دانش‌آموزان، خانواده‌ها، معلمان و حتی اصحاب رسانه‌ای که جزو والدین دانش‌آموزان هستند به این رسانه گزارش شده است که در این باره عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان گزارشی مبنی بر کمبود تعداد معلم ارائه نشده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ما کمبود نیروهای آموزشی را از طریق جذب برخی از نیروهای نهضت سوادآموزی، خرید خدمات، معلمان حق‌التدریسی و انصراف نیروهای بازنشسته‌ جبران کردیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر به‌طور کلی در سطح استان کمبود محسوسی در بحث تعداد معلم وجود ندارد، گفت: البته در این رابطه هنوز از سطح شهرستان‌ها گزارشی به اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران اعلام نشده است.

در سال تحصیلی جدید ما کمبود نیروهای آموزشی را از طریق جذب برخی از نیروهای نهضت سوادآموزی، خرید خدمات، معلمان حق‌التدریسی و انصراف نیروهای بازنشسته‌ جبران کردیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کمبود معلم نداریم ولی در صورت اعلام کمبود معلم از آموزش و پرورش شهرستان نسبت به جبران نیرو اقدام خواهد شد و نگرانی خاصی در این بحث وجود ندارد.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان مازندران همچون سایر دستگاه‌های اجرایی طبق قوانین مصوب خدمات‌رسانی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − سه =