کد خبر : 186656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
-

کشتارگاه‌های صنعتی طیور رتبه‌بندی می‌شوند

کشتارگاه‌های صنعتی طیور رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر شمسی‌پور در گفت وگو ، اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی پارس طیور آسیا شهرستان گلوگاه متعلق به بخش خصوصی در شهرستان گلوگاه و جز سه کشتارگاه منتخب کشور است که بطور رسمی همزمان با ۱۴ استان از طریق ویدیو کنفرانس آغاز به کار کرد. وی افزود: این واحد تولیدی با

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر شمسی‌پور در گفت وگو ، اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی پارس طیور آسیا شهرستان گلوگاه متعلق به بخش خصوصی در شهرستان گلوگاه و جز سه کشتارگاه منتخب کشور است که بطور رسمی همزمان با ۱۴ استان از طریق ویدیو کنفرانس آغاز به کار کرد.

وی افزود: این واحد تولیدی با عرضه گوشت مرغ سالم و بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی، حائظ رتبه A پلاس و موفق اخذ این گواهینامه شده است.

معاون سلامت اداره دامپزشکی مازندران گفت: طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ، در راستای تضمین سلامت فراورده‌های خام دامی و پاسداری از سلامت عمومی مردم در کشتارگاهای صنعتی کشور انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بر اساس میمیزی انجام شده، کشتارگاه‌های صنعتی طیور در سطح کشور، توسط کارشناسان دامپزشکی حائظ رتبه A پلاس رتبه‌بندی می‌شوند.

شمسی‌پور در پایان گفت: کارخانه کشتار مرغ ساونا نخستین تولیدی استان مازندران در کشور است که موفق به اخذ گرید A  پلاس شده است.

به گزارش بلاغ، ظرفیت کارخانه کشتارمرغ به استناد پروانه بهره برداری ۱۲۰ هزار قطعه روزانه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =