کد خبر : 186614
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

نگرانی عمران خان نسبت به اقدامات احساسی شهروندان پاکستان در مرز کشمیر

نگرانی عمران خان نسبت به اقدامات احساسی شهروندان پاکستان در مرز کشمیر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اظهارات عمران خان، نخست وزیر پاکستان در زمانی مطرح شده که صدها تن از مردم کشمیر وابسته به یک گروه حامی استقلال این منطقه در مظفرآباد گردهم آمده و قصد دارند تا از خط کنترل عبور کنند و به سرینگر بروند. عمران خان در توئیتی نوشت:

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اظهارات عمران خان، نخست وزیر پاکستان در زمانی مطرح شده که صدها تن از مردم کشمیر وابسته به یک گروه حامی استقلال این منطقه در مظفرآباد گردهم آمده و قصد دارند تا از خط کنترل عبور کنند و به سرینگر بروند.

عمران خان در توئیتی نوشت: احساس کشمیری‌ها در جامو و کشمیر آزاد را زمانی که می‌بینند کشمیری‌های تحت کنترل هند در منع آمد و شد غیرانسانی برای مدت دو ماه قرار دارند درک می‌کنم . اما هشدار می‌دهم عبور از خط کنترل برای کمک‌های بشردوستانه یا حمایت از مساله کشمیر هندوستان ملعبه‌ای را به دست هند می‌دهد که تلاش می‌کند تا برچسب “افراطی بودن” نشات گرفته از پاکستان را بر اقدامات ساکنان این منطقه بزند.

راهپیمایی به سمت خط کنترل از سوی گروه “جبهه آزادی جامو و کشمیر” تحت فرمان یاسین مالک، رهبر حامی استقلال سازماندهی شده است.

سخنگوی این گروه گفت، آنها به صحبت‌های عمران خان احترام می‌گذارند اما کشمیری‌ها خط کنترل را به رسمیت نمی‌شناسند و ادامه داد: راهپیمایی ما صلح آمیز است و ما به قوانین پاکستان احترام می‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 4 =