کد خبر : 186555
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

غلامی و داغلی دوم شدند

غلامی و داغلی دوم شدند

به گزارش قائم آنلاین،  دور پنجم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان روز گذشته (شنبه) در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران برابر رقیبان خود به ۵ پیروزی و یک شکست رسیدند. در دور پنجم مسابقات آرین غلامی (زیر ۱۸ سال)، طناز ازلی (دختران زیر ۱۸ سال)، وصال حامدی

به گزارش قائم آنلاین،  دور پنجم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان روز گذشته (شنبه) در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران برابر رقیبان خود به ۵ پیروزی و یک شکست رسیدند.

در دور پنجم مسابقات آرین غلامی (زیر ۱۸ سال)، طناز ازلی (دختران زیر ۱۸ سال)، وصال حامدی نیا (دختران زیر ۱۸ سال )، آرش داغلی (زیر ۱۶ سال) و آنوشا مهدیان (دختران زیر ۱۶ سال) موفق به کسب پیروزی شدند و پرنیان قمی (دختران زیر ۱۴ سال) نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

بدین ترتیب در پایان دور پنجم مسابقات، آرین غلامی و آرش داغلی در رده دوم و آنوشا مهدیان در رده سوم جدول رده بندی گروه های سنی خود قرار گرفتند.

در مسابقات رده های سنی جهان ۴۶۵ بازیکن از ۶۳ کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند. بعد از هند میزبان که ۱۴۵ بازیکن در این رقابت ها دارد، روسیه و آمریکا با ۱۶ و ۱۵ بازیکن، بیشترین نماینده را در مسابقات مذکور دارند. ایران در این مسابقات با ۶ شطرنجباز شرکت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =