کد خبر : 186687
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

شاعری: قیمت خرید توافقی برنج هر چه سریع‌تر اعلام شود

شاعری: قیمت خرید توافقی برنج هر چه سریع‌تر اعلام شود

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: چرا علی‌رغم اینکه حدود ۳ ماه بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی مدرن شهرستان بهشهر مجهز شده اما به بهره‌برداری نمی‌رسد؟ بیمارستان جدید خاتم الانبیا نیز باید به بهره‌برداری برسد. وی افزود: دولت باید نسبت به

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: چرا علی‌رغم اینکه حدود ۳ ماه بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی مدرن شهرستان بهشهر مجهز شده اما به بهره‌برداری نمی‌رسد؟ بیمارستان جدید خاتم الانبیا نیز باید به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: دولت باید نسبت به خرید تضمینی گندم توجه کند و قیمت گندم برای امسال براساس نرخ تورم و براساس قیمتی که وزارت کشاورزی به شورای اقتصاد داده است، حداقل ۲۵۰۰ تومان اعلام شود.

شاعری خطاب به وزیر کشاورزی اظهار کرد: آقای حجتی برنج کشاورزان شمالی بر دست آنها مانده و انبار شده است. این موضوع موجب ضرر و زیان کشاورزان می‌شود. هر چه سریعتر قیمت خرید توافقی را برای برنج اعلام کنید. وزیر آموزش و پرورش قرار بود رتبه‌بندی معلمان را تا آخر شهریورماه عملیاتی کنید، به این موضوع توجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هفت =