کد خبر : 186499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
-

رونمایی از میزان بدهی شهرداری ساری

رونمایی از میزان بدهی شهرداری ساری

به گزارش قائم آنلاین، پنجاه‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با طرح موضوع درباره تعدیل نیروی کارکنان شهرداری ساری برگزار شده است. علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در این جلسه گفت: مشکلات نیروهای تعدیل شده شهرداری سریع‌تر رسیدگی و تکلیف آنها سریع‌تر مشخص شود. تعدادی از نیروهای که از بدنه شهرداری ساری کنار گذاشته

به گزارش قائم آنلاین، پنجاه‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با طرح موضوع درباره تعدیل نیروی کارکنان شهرداری ساری برگزار شده است.

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در این جلسه گفت: مشکلات نیروهای تعدیل شده شهرداری سریع‌تر رسیدگی و تکلیف آنها سریع‌تر مشخص شود.

تعدادی از نیروهای که از بدنه شهرداری ساری کنار گذاشته شدند پیش از جلسه شورا در محل ساختمان شورای شهر حضور پیدا کردند.

موضوع بعدی صحبت‌های شمشیربند بحث دپو زباله‌های شهرستان ساری در منطقه چهاردانگه بوده است.

وی با اعلام اینکه زباله‌های حمل شده باید توسط شهرداری به صورت بهداشتی دفن شود، افزود: مسائل زیست محیطی در دپو زباله ساری جدی گرفته شود.

 به گزارش فارس، روزانه ۳۰۰ تن زباله شهر ساری به منطقه چهاردانگه منتقل می‌شود، میزان هزینه اعلام شده انتقال زباله به منطقه چهاردانگه حدود ۳۰ میلیارد تومان در مصاحبه اخیر شمشیربند در جمع خبرنگاران اعلام شده بود.

یکی از مطالبات مردم در منطقه چهاردانگه دفن مناسب زباله بود که عدم دفن بهداشنی زباله مورد نقد و نظر محیط زیست قرار گرفته است.

علی‌اکبر ذلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اعلام اینکه طرح جامع مطالعات ترافیکی در سطح شهر ساری باید اجرایی شود، افزود: مطالعات این طرح از سال ۹۲ شروع شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه پسماند استان مازندران وجود دارد، گفت:  طرح مطالعات پسماند در استان تدوین نشده است.

عضو شورای شهر ساری ادامه داد:  این طرح توسط کارگروه مدیریت پسماند باید تهیه شود،استاندار مازندران این موضوع را با توجه به مشکلاتی که وجود دارد پیگیری کند.

مسعود مدینه دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری صحبت‌های خودش را با بحث تعدیل نیرو آغاز کرد و خطاب به شهردار جدید با انتقاد از نحوه رفتار با نیروهای تعدیل شده، گفت: حرمت همکاران ما در تعدیل نیرو حفظ نشده است.

وی خطاب به شهردار ساری گفت: « اگر نسبت به تعدیل نیرو اقدام کردید؛ چرا خواهر شما همچنان مشغول کار است. مدینه ضرب‌المثل گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه است، گیرند را چاشنی صحبت‌های خویش درباره ادامه فعالیت خواهر شهردار کرد.»

مدینه در ادامه با انتقاد از اظهارات شهردار در یکی از رسانه‌ها در ارتباط با سهم‌خواهی اعضای شورا، افزود: اگر عضو شورایی سهم‌خواهی کرده شهردار باید به صورت شفاف در این باره صحبت کند و اگر شهردار در این ارتباط اظهارنظر نکرده تکذبیه آن را  منتشر کند در غیر این صورت رئیس شورا پیگیر این اتهام فاحش باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری درباره رقم بدهی شهرداری که توسط شهردار به مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است، گفت: شهردار به مدت یک هفته  فرصت دارد، میزان بدهی کامل شهرداری به صورت کامل در اختیار اعضای شورا قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =