کد خبر : 186689
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
-

راه‌اندازی ۳ پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف ۳ ماه آینده

راه‌اندازی ۳ پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف ۳ ماه آینده

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد صدری مهر در اولین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که امروز با حضور جمعی از مسئولان این پارک و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط تحریم راهی جز مسئله فناوری نداریم و امروز همه مشکلات کشور با فناوری قابل حل است، گفت:

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد صدری مهر در اولین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که امروز با حضور جمعی از مسئولان این پارک و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط تحریم راهی جز مسئله فناوری نداریم و امروز همه مشکلات کشور با فناوری قابل حل است، گفت: در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد زمان و مکان درست در کنار هم قرار گرفته‌اند.

وی درباره “مکان” درست، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت می‌کند و در شرایط فعلی استاد کسی است که منتور یا مشاور هم باشد. برخی اساتید دانشگاه اسلامی از این لحاط از اساتید دانشگاه‌های سراسری جلوتر هستند.

سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین قرار گرفتن دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی به عنوان یک دانشمند، و دکتر دهقانی فیروزآبادی در یک تیم مدیریتی “زمان” درست را رقم می‌زند؛ چرا که این سه نفر توجه ویژه‌ای به فناوری دارند.

صدری مهر با تأکید بر آن که هم‌افزایی و دیالوگ در عصرانه‌های فناوری در کوتاه‌مدت نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت، افزود: کمتر از دو ماه آینده فضای فیزیکی پارک را برای کارکنان به حد مطلوب خواهیم رساند، همچنین سه پردیس پارک در غرب، شرق و جنوب استان تهران با فضای سوله‌ای مناسب ظرف دو الی سه ماه آینده راه‌اندازی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 18 =