کد خبر : 186486
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

پمپ آب چینی با کیفیت را از پایا گسترش بخرید

پمپ آب چینی با کیفیت را از پایا گسترش بخرید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پمپ خوب، با اینکه قدمت شرکت‌های تولیدکننده چین به اندازه دیگر شرکت‌های مطرح نیست؛ اما این کشور با تولید پمپ آب چینی در مدل‌ها و برندهای مختلف امروزه جا پای بسیار مناسبی را به دست آورده است. طراحی و ساخت پمپ‌های به‌روز و استفاده از آخرین تکنولوژی باعث شده

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پمپ خوب، با اینکه قدمت شرکت‌های تولیدکننده چین به اندازه دیگر شرکت‌های مطرح نیست؛ اما این کشور با تولید پمپ آب چینی در مدل‌ها و برندهای مختلف امروزه جا پای بسیار مناسبی را به دست آورده است. طراحی و ساخت پمپ‌های به‌روز و استفاده از آخرین تکنولوژی باعث شده تا چین خود را به یک رقیب جدی در این صنعت تبدیل کند.

چرا باید پمپ آب چینی تهیه کنیم؟

یکی از مزیت‌های اصلی پمپ آب چینی تنوع آن است. شاید فکر کنید که چینی‌ها مانند بقیه محصولات خود، پمپ‌های ارزان قیمتی را تولید کنند؛ اما باید گفت که برای نمونه‌های با کیفیت حداقل چنین چیزی وجود ندارد. چینی برای اینکه بتوانند در این صنعت به دیگر رقبای جدی خود رقابت کنند، شروع به تولید انواع پمپ با کیفیت بسیار بالا کردند. البته فقط کیفیت بسیار بالا برای آن‌ها ملاک نبوده است؛ بلکه این تنوع زیاد محصولات صنعتی چینی است که آن‌ها را متمایز کرده است.

در واقع شرکت‌های چینی برای هر نیاز و کاربردی پمپ آب مخصوصی تولید کرده‌اند. همین مسئله باعث شده تا مشتریان در سراسر جهان به ویژه در کشورهای خاورمیانه مانند ایران رو به استفاده از این پمپ‌ها بیاورند. به هر حال در کشورهایی مانند ایران، شرایط به صورتی است که برای هر قسمت باید پمپ آب مجزایی استفاده کرد. به دلیل تنوع بالا در تولید انواع پمپ آب چینی شاهد افزایش استفاده از آن در بسیاری از کشورها هستیم.

دو برند مهم پمپ آب چینی

پمپ هپی یکی از برندهای محبوب چینی است که این روزها چه در خود چین و ایران و حتی دیگر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ در شهر ونلینگ چین که به آن محل تولد پمپ آب می‌گویند، فعالیت خود را شروع کرد. نوآوری در تولید باعث شده تا هپی امروزه بتواند محصولات خود را به بیش از ۵۰ کشور از جمله آمریکا صادر کند.

پمپ استریم هم دیگر پمپ آب چینی است که فعالیت خود را از ۱۹۹۷ در چین آغاز کرد. پمپ کف کش استریم یکی از بهترین پمپ‌های آب چینی است که در جهان به فروش می‌رود. استفاده از قطعاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و نوآوری باعث شده تا استریم یکی از پرفروش‌ترین پمپ‌های کف کش و خانگی را داشته باشد.

انواع ، آب چینی

پمپ آب چینی مانند بقیه پمپ دارای تمامی انواع کلی است. جالب‌تر اینکه برندهای مختلفی در خود همین انواع را تولید می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین نوع آن، پمپ آب خانگی است. از این نوع پمپ برای افزایش فشار آب در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کوچک بودن این پمپ‌ها باعث می‌شود تا بتوان آن‌ها را به راحتی در واحدهای مسکونی برای تأمین انتقال آب استفاده کرد. یکی از مزیت‌های پمپ‌های چینی اتوماتیک بودن آن‌هاست. این پمپ‌ها با استفاده از یک تایمر، زمان انتقال و ورود و خروج آب را از مخزن به دیگر نقاط کنترل می‌کنند.

دیگر نوع پمپ آب چینی که این روزها در ایران هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، پمپ طبقاتی است. این نوع پمپ سانتریفیوژی بیشتر در کاربردهای صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته می‌توان این پمپ را برای مصارف خانگی هم به کار برد. البته بیشتر برای ساختمان‌های با ارتفاع بالا و با تعداد واحد زیاد که مصرف بیشتری نسبت به بقیه دارند. در طراحی و ساخت پمپ طبقاتی چینی سعی شده تا از آخرین تکنولوژی در ساخت و بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای استفاده شود. همین مسئله یک مزیت مهم برای نمونه‌های چینی به حساب می‌آید.

یکی دیگر از انواع پمپ آب چینی که به خوبی با دیگر برندها رقابت می‌کند، پمپ کف‌کش است. پمپ کف‌کش دارای کاربرد مخصوص است. در واقع از نوع پمپ کف کش چینی برای کشیدن باقی مانده انواع سیالات در ته چاه و حوض و انتقال آن به سطح زمین استفاده می‌شود. پمپ کف کش چینی را در دسته نوع مستغرق قرار می‌دهند. بهترین کاربرد این نوع پمپ برای خالی کردن ته مانده چاه است.

یکی دیگر از انواع پمپ آب چینی که نباید آن را کف کش اشتباه کرد، پمپ لجن کش است. پمپ لجن کش به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، یکی از نمونه پمپ‌هایی است که به راحتی می‌توان آن را در صنعت‌های مختلف به کار برد. کاربرد اصلی پمپ لجن کش برای انتقال و هدایت انواع لجن و فاضلاب‌های صنعتی و خانگی و غیره از نقاط مختلف به منبع است. پمپ لجن کش چینی یکی از پمپ‌های پرکاربردی است که امروزه در فاضلاب شهری و برون شهری در واحدهای تصفیه خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نوع پمپ‌ها امروزه به یک عنصر اساسی تبدیل شده است. در واقع نبود آن‌ها مشکلاتی را در واحد صنعتی به وجود می‌آورد.

کاربرد پمپ آب چینی

· بوستر پمپ‌های آبرسانی

· سیستم‌های آب شیرین کن

· بویلرها

· سیستم تهویه مطبوع

· آب نما

· فواره

· سیستم‌های آتش نشانی

· سیستم‌های خانگی

· سیستم‌های تقویت فشار

· شست‌وشوی صنعتی

· ساختمان‌های بلند

· پتروشیمی

· نیروگاه

· صنعت کشاورزی

· جهت انتقال مواد شیمیایی

· جهت حفاری انواع چاه آب و نفت

· جهت تخلیه آب استخر

· ساختمان‌های مسکونی

· کارخانه‌ها

· کارگاه‌ها

· جهت تخلیه سیال آبگیرها

· جهت انتقال سیال برای فعال‌سازی فواره‌ها

· جهت تخلیه آب چاه آسانسور

· جهت انتقال یا تخلیه آب استخرهای پرورش ماهی

· صنایع دارویی و پزشکی

· صنایع شیمیایی

· سیستم پکیج

· سیستم حرارت مرکزی

· آبیاری باغ

· صنایع کاغذ و چرم سازی

· انتقال فاضلاب‌های صنعتی

· انتقال پساب‌های آب باران

· انتقال فاضلاب خام

· تخلیه فاضلاب چاه

· انتقال آب کثیف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =