کد خبر : 186476
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
-

پست بین‌المللی پی‌اس‌پی (PSP)، ارائه دهنده خدمات نوین اکسپرس

پست بین‌المللی پی‌اس‌پی (PSP)، ارائه دهنده خدمات نوین اکسپرس

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پست بین‌المللی اکسپرس، در واقع با توجه به رشد شهرها و همچنین مسافت طولانی بین شهرها و کشورهای مختلف برای اینکه بسته‌های ارسالی پست با سرعت و اطمینان بالاتر جابجا شود، پست بین‌المللی اکسپرس راه‌اندازی شده که به دلیل سرعت‌بالا در ارسال مرسولات طرفداران بسیاری را به خود اختصاص

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پست بین‌المللی اکسپرس، در واقع با توجه به رشد شهرها و همچنین مسافت طولانی بین شهرها و کشورهای مختلف برای اینکه بسته‌های ارسالی پست با سرعت و اطمینان بالاتر جابجا شود، پست بین‌المللی اکسپرس راه‌اندازی شده که به دلیل سرعت‌بالا در ارسال مرسولات طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

شرکت پست بین‌ الملل پی اس پی (PSP) از سال ۲۰۱۱ میلادی در زمینه‌های ترخیص کالا، صادرات، واردات، ثبت سفارش، خرید اینترنتی، پست سریع، حواله ارزی، خدمات انبارداری، بسته‌بندی، حمل کالای خطرناک و حمل‌ونقل بین‌الملل درب به درب فعال هست. همچنین پی اس پی (PSP) دارای تخصصی‌ترین تیم ترخیص در گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هست و در کوتاه‌ترین زمان سفارش را در مقصد تحویل می‌دهد.

شرکت پست بین‌المللی پی اس پی (PSP) با ارائه خدمات در حوزه پست بین‌المللی هوایی به کلیه نقاط دنیا، این امکان را فراهم آورده که مدارک و کالاهای شما با سرعت‌بالا، مطمئن و با قیمت مناسب از فرستنده به گیرنده تحویل داده شود.

مشتریان PSP این امکان را دارند که با استفاده از سیستم پیگیری مرسولات خود به‌صورت اینترنتی و تلفنی در هر لحظه و هر مکان، از وضعیت بسته سفارشی خود مطلع گشته و اطمینان حاصل کنند.

شرکت پی اس پی (PSP) پس از دریافت بسته‌های پستی، آنها را با دقت و مطابق نیاز مخاطب، بسته‌بندی کرده تا با بالاترین امنیت و کیفیت، مرسوله‌ها را به دست گیرندگان برساند. قیمت رقابتی و زمان کوتاه به‌علاوه امکان پیگیری مرسولات از جمله مزایای رقابتی این سرویس به‌حساب می‌آید.

برخی از خدمات شرکت پست بین‌المللی پی اس پی (PSP) در حوزه واردات کالا به شرح ذیل می‌باشند:

– امکان دریافت کالا از تمام شهرهای چین و امارات و ارسال آن‌ها به ایران

– برآورد و اعلام کلیه هزینه‌های حمل‌ و نقل بین‌ المللی، ترخیص و گمرک پیش از دریافت کالا در مبدا

– انجام خدمات کارشناسی و ارزیابی محصول در مبدأ (کشور چین و امارات) پیش از خرید

– ارائه خدمات حمل به‌صورت هوایی و دریایی بنا به نیاز مشتری

–مشاوره رایگان امور بازرگانی توسط کارشناسان شرکت پست بین‌المللی پی اس پی (PSP) همراه با تسلط کامل بر آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور

تجربه گسترده شرکت پست بین‌المللی پی اس پی (PSP) در امور گمرکی، حمل و ترخیص کالا در کنار به‌روزرسانی دانش خود سبب شده تا مشتریان بسیاری، کلیه امور صادرات و واردات خود را به این شرکت سپرده و از خدمات آن بهره ببرند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پی اس پی با این شرکت بیشتر آشنا شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =