کد خبر : 186369
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

دهقانی: آقایان به فکر باشند، وگرنه باشگاه‌ها ورشکست می‌شوند

دهقانی: آقایان به فکر باشند، وگرنه باشگاه‌ها ورشکست می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، علی دهقانی در مورد شرایط باشگاه نساجی اظهار کرد: حدود ۱۰ روز است که مدیریت جدید، باشگاه را در دست گرفته است، مشکل اصلی ما بحث پزشکی بود که خوشبختانه مرتفع شد و مشکل کنونی ما مشکل ساختاری فوتبال کشور است. ادعا می‌کنیم باید خصوصی شویم، در تمام دنیا ۸۰ تا

به گزارش قائم آنلاین، علی دهقانی در مورد شرایط باشگاه نساجی اظهار کرد: حدود ۱۰ روز است که مدیریت جدید، باشگاه را در دست گرفته است، مشکل اصلی ما بحث پزشکی بود که خوشبختانه مرتفع شد و مشکل کنونی ما مشکل ساختاری فوتبال کشور است. ادعا می‌کنیم باید خصوصی شویم، در تمام دنیا ۸۰ تا ۸۵ درصد درآمد باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی، قانون کپی رایت و … است.

وی ادامه داد: ما نه معدن داریم و نه وزارتخانه داریم و نه هیچ چیز دیگر، بلکه از جیب دو مالک هزینه می‌شود، مالکان تا چه حدی می‌توانند مشکلات مالی را برطرف کنند؟ چند روز پیش به سازمان لیگ رفتم تا تبلیغات محیطی را پیگیری کنم و شرایط حضور ۴ بازیکن را برای تزریق به تیم را فراهم کنم تا دست سرمربی مظلوم ما باز شود.

معاون ورزشی باشگاه نساجی گفت: یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان درآمد ما از حق پخش و …. بود و حدود ۳ میلیارد بدهی داشتیم. فوتبال باید فکری به حال درآمدها و هزینه‌ها کند. مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ باید به فکر باشند و گرنه باشگاه‌ها ورشکست می‌شوند. حق پخش و کپی رایت و … نداریم و چگونه می‌توانیم از جیب هزینه کنیم؟ حق‌مان را به ما نمی‌دهند و از طرفی بابت بدهکاری، بازیکنان ما را محروم می‌کنند.

دهقانی با بیان اینکه هیچ امکانات دولتی نداریم، خاطرنشان کرد: مسؤولان استان چقدر می‌توانند ما را حمایت کنند، در مدت ۴ روز ۱۳۰ میلیون تومان برای تیم‌های مختلف باشگاه هزینه کرده‌ایم که خیلی زیاد است؛ حالا درآمدمان کجاست؟ اگر مالکان خسته شوند چه خواهد شد؟ راه‌آهن و نفت کجا هستند؟ چه بلایی سر پاس آمد؟ چه اتفاقی برای سپیدرود افتاد؟ کارد به استخوان تیم‌هایی که در بخش خصوصی کار می‌کنند رسیده است، همه باید فکری به حال فوتبال بکنند، دولت لایحه‌ای تصویب کند و تیم‌ها بتوانند حق پخش بگیرند و اگر اینگونه نشود آینده بدی در انتظار تیم‌های باشگاهی خواهد بود.

وی افزود: بازیکنی را در استان تربیت می‌کنیم و در ۱۵-۱۶ سالگی به تیم‌های قدرتمند می‌دهیم و چند سال بعد با چند میلیارد همان بازیکن را پس می‌گیریم، وقتی پول نباشد و فقط هزینه کنیم آینده‌ای مثل تیم‌های راه‌آهن و نفت و … خواهیم داشت. باشگاه نساجی حدود ۴ میلیارد بدهکار است، باید از مالکان باشگاه درخواست کنیم که به تیم کمک کنند، اما از طرفی به دلیل تحریم‌ها هزینه‌ها هم زیاد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =