کد خبر : 186466
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

تور مطمئن استانبول همراه با پرشین هتل

تور مطمئن استانبول همراه با پرشین هتل

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل، این سایت به دلیل آشنایی بیشتر گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، تفریحات دیدنی و جذابیت‌های استانبول به گردشگران کمک کرده تا بتوانند با اطلاعات کافی یک سفر مطمئن داشته باشند. تور استانبول و معرفی برخی رستوران‌ها سایت استانبول یار یک صفحه برای معرفی رستوران‌های مهم شهر

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل، این سایت به دلیل آشنایی بیشتر گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، تفریحات دیدنی و جذابیت‌های استانبول به گردشگران کمک کرده تا بتوانند با اطلاعات کافی یک سفر مطمئن داشته باشند.

تور استانبول و معرفی برخی رستوران‌ها

سایت استانبول یار یک صفحه برای معرفی رستوران‌های مهم شهر استانبول طراحی کرده است. همین به افراد کمک کرده تا بتوانند سفر به‌یادماندنی داشته باشند. ازاین‌رو به معرفی برخی از رستوران‌ها می‌پردازیم.

۱. رستوران فیش هاوس سلطان احمد (خانه‌ی ماهی) در منطقه‌ی تاریخی به نام احمت قرار گرفته است. این رستوران شیک به سرو ماهی و انواع غذاهای دریایی می‌پردازد؛ که به دلیل طعم لذیذ غذاهایش طرفداران زیادی دارد.

۲. رستوران توپاز یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های شهر استانبول می‌باشد. این رستوران زیبا در منطقه‌ی گوموش سویو قرارگرفته است. مهم‌ترین مزیت رستوران توپاز چشم‌انداز عالی از تنگه‌ی بسفر است که همین امر سبب شده تا علاقه‌مندان خاص خودش را داشته باشد. در این رستوران سرو انواع غذاهای مدیترانه‌ای و عثمانی انجام می‌شود.

۳. رستوران نارلوکانتا به دلیل تنوع ۵۰ نوع غذای خوش‌طعم باعث شده تا هر نوع ذائقه‌ای را پوشش دهد. راز موفقیت نارلوکانتا در طعم خوش غذا این است از مواد اولیه‌ی طبیعی و مطابق با فصل استفاده می‌شود. منوی این رستوران فصل‌به‌فصل در حال تغییر می‌باشد آن‌هم به دلیل ادویه‌های فصلی است که همین امر سبب تفاوت نارلوکانتا با دیگر رستوران‌های شهر می‌باشد.

آثار تاریخی استانبول

تور استانبول و آشنایی با آثار تاریخی و باستانی

پرشین هتل با ایجاد صفحه‌ی تخصصی استانبول یار باعث شده تا اطلاعات کامل و دقیق‌تری را در مورد استانبول به کاربران خود ارائه دهد تا یک سفر خاطر انگیزی داشته باشند. ازاین‌رو طبق عکس بالا می‌توانید روی گزینه‌ی مجله‌ی گردشگری کلیک کنید و صفحه‌ی آثار تاریخی و باستانی را بازکرده و اطلاعات جالبی را در مورد دیدنی‌های این شهر به دست بیاورید. ازاین‌رو به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری می‌پردازیم.

۱. کاخ دلمه باغچه با مساحت حدود ۴۵ هزار مترمربع ساخته‌ شده است. این کاخ به دلیل نزدیکی به تنگه‌ی بسفر سبب شده تا جای کاخ توپکاپی را بگیرد. این کاخ به دلیل معماری بسیار زیبا و خاصی که دارد باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این کاخ زیبا دارای ۲۸۵ باب اتاق، ۴۳ سرسرا و ۶ حمام ترکی می‌باشد. این کاخ به دلیل طراحی بی‌نظیری که دارد سبب شده تا امروزه به‌عنوان یک جاذبه‌ی تاریخی و گردشگری تبدیل شود.

۲. کاخ‌موزه بیلربی این مجموعه‌ی سرسبز و زیبا از یک کاخ اصلی و پنج‌خانه‌ی ییلاقی ساخته‌ شده است. معمار این بنای خاص و بی‌نظیر معمار کاخ دولما باغچه می‌باشد. این قصر مدرن به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که علاقه‌مندان زیادی دارد. وجود وسایلی همچون نقاشی‌های دیواری، جاشمعی‌های بوهمی، گلدان‌های بسیار زیبا و فرش‌های مدرن به محبوبیت آن افزوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =