کد خبر : 186224
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

نباید اعتراضات مردمی عراق را به اربعین گره زد

نباید اعتراضات مردمی عراق را به اربعین گره زد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: هدیه‌ها، رشوه‌ها و مال‌های حرام مهر بر دل‌ها می‌زند و قابلیت هدایت را از انسان می‌گیرد، افرادی مانند بنی‌امیه که شکم او با مال حرام پر شود، دیگر در مقابل نفس گرم امام معصوم اثر نمی‌پذیرد. وی با اشاره به اینکه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: هدیه‌ها، رشوه‌ها و مال‌های حرام مهر بر دل‌ها می‌زند و قابلیت هدایت را از انسان می‌گیرد، افرادی مانند بنی‌امیه که شکم او با مال حرام پر شود، دیگر در مقابل نفس گرم امام معصوم اثر نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت همه جانبه در مرزها و در داخل کشور است، افزود: دشمن درصدد است با ناامنی همه جانبه با استفاده از فنآوری، کارآمدی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد، هیچ نعمتی بزرگتر و با عظمت‌تر از امنیت نیست، امنیت بستر ساز امور دیگر است، سرمایه‌گذاری در سایه امنیت است،بزرگترین خطر و مصیبت مصیبت ناامنی است.

امام جمعه بابل با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور، تصریح کرد: نیروی انتظامی سربازان مقدمه الجیش در کشور هستند و در نگاه مردم باید مظهر اقتدار باشند.

روحانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در صحنه‌ها سینه چاک حضور پیدا می‌کند اما متاسفانه اگر یک ماموری در یکی از پارک‎ها به یک زن معلوم الحال تذکر داد، وزارت کشور به جای تشویق با این مامور برخورد می‌کنند و افراد دیگر در فضای رسانه‌ای جنجال بر پا می‌کنند اما در کشورهای دیگر مانند فرانسه که پلیس با مخالفان و تظاهر کنندگان برخورد جدی می‌کند دولت ولو ظالمانه از ماموران خود حمایت می‌کند، اگر نظام بخواهد پشت این مامور را خالی کند، چگونه مامور می‎تواند با فرد بزهکار برخورد کند؟

وی یادآور شد: فضای روانی و رعب باید بر افراد خاطی از نیروی انتطامی فراهم شود، با جناح بازی و در نهایت بی‌توجهی به جای پشتیبانی درصدد کاستن اقتدار و کارآیی ماموران هستند این کارها سبب وقیح شدن و قدرتمندتر شدن افراد خاطی در جامعه می‌شود، نیروی انتظامی نیازمند حمایت و پشتیبانی قاطع است،خادمان در نیروی انتظامی باید قدردان مسئوولیت‌های سنگین خود باشند.

امام جمعه بابل با تسلیت رحلت مرحوم حاج سیدعلی جباری مرد منبر و محراب، که شخصیتی اثرگزار و پشتیبان دین و انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: عملیات نصر من الله مردم یمن و عملیات در آرامکو، بزرگترین ضربه را به رژیم سعودی وارد کرد، سه تیپ کامل از نیروهای سعودی و مزدوران آنها در اختیار مردم یمن قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردم عراق حق دارند برای مشکلات خود راهپیمایی مسالمت‌آمیز کنند، افزود: بیش از ۷۰ درصد خط دهی‌ها از سوی سعودی‌ها بود تا بر جریان اربعین اثر بگذارد برادران عراقی مراقب باشند و توجه بیشتری به علما داشته باشند و نگذارند در کشوری که مهد راهپیمایی اربعین است این اتفاقات رخ دهد.

روحانی تصریح کرد: قدرتی که توانست آمریکا را پس بزند و داعش را به شکست بکشاند، ناشی از نعمت مسیر سیدالشهدا است، نباید به افراد نفوذی اجازه این امر را بدهند که افرادی این اعتراضات برحق ناشی از بیکاری و مشکلات دیگر را به راهپیمایی اربعین  گره بزنند.

امام جمعه بابل همچنین خواستار کمک‌های مردمی بیشتر برای ستاد اربعین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 2 =