کد خبر : 186220
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

مردم با پیروی از رهبری همه ترفندهای دشمن را شکست دادند

مردم با پیروی از رهبری همه ترفندهای دشمن را شکست دادند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: اولین شاخصه‌ و ویژگی جامعه دینی، جامعه دین باور و دومین مسئله امامت و رهبری است. وی با اشاره به شرایط بهره‌وری از این دو جایگاه عظیم و بزرگ، افزود: اولین وظیفه مومنین معرفت و شناخت

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: اولین شاخصه‌ و ویژگی جامعه دینی، جامعه دین باور و دومین مسئله امامت و رهبری است.

وی با اشاره به شرایط بهره‌وری از این دو جایگاه عظیم و بزرگ، افزود: اولین وظیفه مومنین معرفت و شناخت است، ایمان بدون معرفت کارساز نیست و همچنین عبادت بدون معرفت ارزش ندارد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری خاطرنشان کرد: اگر ما به خوبی خدا را درک کنیم به یقین ایمان خواهیم آورد، ایمان واقعی است که مومن، خود را در برابر خدا می‌بیند و از خدا می‌ترسد.

یوسف‌پور با بیان اینکه ایمان واقعی است که مومن هر وقت یاد خدا کند دلش می‌لرزد، اضافه کرد: ایمان و عقیده به عقلانیت توجه دارد اما محبت و عشق به احساس و عاطفه، محبت و عشق یکی از وظایف مومنان است که به خدا و پیامبر و اهل بیت داشته باشند.

وی به اطاعت و پایبندی به عمل اشاره کرد و گفت: باید ایمان و عقیده در عمل ظاهر شود، مومنان باید پایبند در عمل باشند، اطاعت و پایبندی به عمل، تقوا است، مومنان باید در نیت‌ها، رفتار، گفتار و کردار صداقت داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی است، نیروی انتظامی با دادن ۱۳ هزار شهید و ۲۱ هزار جانباز دین خود را ادا کرد و ما سپاسگزار نظم و امنیت در کشور هستیم.

یوسف‌پور با اشاره به روز جهانی کودک افزود: اسلام به تربیت و سلامت کودک بسیار حساس است و آن را بزرگترین وظیفه پدران، مادران، مربیان و مدیران می داند، اولیا امانت‌دار کودکان هستند این امانت الهی بوده و مهم‌ترین مرکز تعلیم و تربیت کودکان، خانواده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا در طول چهل سال با ترفندهای مختلف تلاش کرد تا دوباره به ایران برگردد و جای پایی پیدا کند اما مردم با پیروی از رهبری همه ترفندها را شکست دادند و امیدشان را به ناامیدی تبدیل کردند، تاکید کرد: آمریکا قصد داشت با فشار حداکثری مردم ایران را به تسلیم وا دارد اما این هم نتیجه نداد باز هم به شکست منجر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =