کد خبر : 186218
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

دست دلالان و واسطه‌گران بايد قطع شود

دست دلالان و واسطه‌گران بايد قطع شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: برقراری امنیت آسان نیست و تلاش مضاعف نیاز دارد. وی با اشاره به فصل برداشت مرکبات، بیان کرد: کشاورزان انتظار دارند که دسترنج آنها را شبانه نبرند و نیروی انتظامی در این ایام با کمک

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: برقراری امنیت آسان نیست و تلاش مضاعف نیاز دارد.

وی با اشاره به فصل برداشت مرکبات، بیان کرد: کشاورزان انتظار دارند که دسترنج آنها را شبانه نبرند و نیروی انتظامی در این ایام با کمک مردم تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشد.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه باید دست واسطه گران قطع شود، خاطرنشان کرد: قیمتی که امروز در بازار وجود دارد یک نوع غارت کردن کشاورزان است.

محمدنسب با اشاره به ۱۵ مهر ماه روز روستا و عشایر، افزود: همه ما روی سفره روستاییان و عشایر نشسته هستیم چون آنها مایحتاج ضروری سفره ما و اقتصاد کشور را تامین می‌کنند.

وی به ۱۶ مهر ماه روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: کودکان مدیران آینده جامعه هستند و شخصیت آنها در این دوران شکل می‌گیرد و پدر و مادر همان‌طور که برای غذای جسم آنها تلاش می‌کنند برای فکر و اندیشه آنها هم تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + دو =