کد خبر : 186083
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

دستگاه‌ها به مردم گزارش کار دهند

دستگاه‌ها به مردم گزارش کار دهند

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه اگر امنیت نباشد نمی‌توان کاری انجام داد، اظهار کرد: طرح اشتغال روستایی با مشارکت یکی از بانک‌ها در سطح روستاهای میاندورود آغاز شده که اقدام نو و خوبی است که در راستای تولید و اشتغال فعالیت خواهد کرد. وی بیان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه اگر امنیت نباشد نمی‌توان کاری انجام داد، اظهار کرد: طرح اشتغال روستایی با مشارکت یکی از بانک‌ها در سطح روستاهای میاندورود آغاز شده که اقدام نو و خوبی است که در راستای تولید و اشتغال فعالیت خواهد کرد.

وی بیان کرد: شعار می‌دهیم که مردم ولی نعمت ما هستند و این باید در عمل مشخص شود به همین دلیل مدیران به مردم گزارش دهند تا آنها از روند اجرای برنامه‌ها در سطح شهرستان اطلاع داشته باشند.
سرپرست فرمانداری میاندورود خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها تا جلسه بعدی فرصت دارند تا به شبکه دولت متصل شوند.

منفردی با تاکید بر اینکه باید برای مردم نشاط اجتماعی ایجاد کرد، افزود: نباید با کم کاری ما دشمنان بر این فضا قالب شوند و از این فضا سوء استفاده کنند.

هزینه تولید افزایش ولی قیمت محصول کاهش داشته است
حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز در این جلسه با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی است، تصریح کرد: امروز در زمان برداشت مرکبات دلالان وارد می‌شوند و با قیمت بسیار پایین اقدام به خریداری مرکبات می‌کنند.

محمدنسب گفت: هزینه تولید محصولات کشاورزی سال به سال بیشتر می‌شود اما قیمت آن هر سال پایین‌تر می‌آید و کشاورزان ضرر می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمانی موفق شدیم که به داشته‌های خود اتکا کردیم، تاکید کرد: برای حمایت از کشاورزان باید در راستای صادرات محصولات کشاورزی گام برداریم.

علی داداش‌‍تبار فرمانده انتظامی میاندورود نیز با تشکر از کمک‌های شهرداری سورک به نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهیم با همکاری شهرداری است.

ضریب امنیت ادارات میاندورود پایین است
داداش‌تبار افزود: سرقت در این چند ماه ثابت بوده و تقریبا سه درصد کاهش داشته و تعداد دستگیر شده‌های ما بیشتر شده است.

وی درباره کشفیات نیروی انتظامی در چند ماه اخیر، گفت: ۴۳ کیلو انواع مواد مخدر، ۲۲ بوته خشخاش، ۱۵ قبضه سلاح شکاری، ۱۵ تن انواع گوشت فاسد، ۲۴ تن چوب آلات جنگلی و اشیاء عتیقه در این مدت کشف شد.

داداش تبار با بیان اینکه جرائم در فضای مجازی در حال گسترش است، تصریح کرد: با کمک همه دستگاه ها باید آن را کنترل کنیم.

فرمانده انتظامی میاندورود با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی از نظر امنیتی قوی نیستند و شرایط خوبی ندارند، اظهار کرد: ادارات برای افزایش ضریب امنیتی در ساختمان و خارج آن دوربین‌های مداربسته نصب کنند.

داداش‌تبار به وقوع تصادفات متعدد در جاده گهرباران اشاره کرد و گفت: عبور کامیون‌های سوخت‌رسان به نیروگاه شهید سلیمی باعث افزایش تصادفات و فوتی‌ها در این مسیر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =