کد خبر : 186159
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

جدال نساجی و ماشین‌سازان تبریزی در وطنی

جدال نساجی و ماشین‌سازان تبریزی در وطنی

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان تیمی از خطه آذربایجان است. این در حالی است که دو تیم نساجی و ماشین‌سازی تبریز در مسابقات جام حذفی، با شکست در برابر دو تیم مدعی شهر خودرو و پرسپولیس، حذف شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان تیمی از خطه آذربایجان است.

این در حالی است که دو تیم نساجی و ماشین‌سازی تبریز در مسابقات جام حذفی، با شکست در برابر دو تیم مدعی شهر خودرو و پرسپولیس، حذف شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

شاگردان رضا مهاجری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر شهر خودرو بازی خوبی را انجام ندادند و نتیجه آن مصدومان زیادی بود که در ادامه راه کار را برای نساجی سخت کرد. با نبودن سرلک، نظری و عاشوری، نظم تیمی در میانه میدان کاملا به هم خورد، نساجی بازی را واگذار کرد و از گردونه مسابقات خارج شد.

ولی این تیم کهن شمال در لیگ بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه داد و با هشت امتیازی که در پنج بازی لیگ کسب کرد توانست در رده پنجم جدول باقی بماند و تعداد گل‌های بالای این تیم هوادارانش را شاد کرده است تا با قدرت و شور بیشتر تیم محبوب خود را تشویق کنند.

در آن سوی میدان  تیم تبریزی در پنج بازی لیگ، دو برد برابر استقلال و شاهین و سه باخت هم برابر سپاهان و شهر خودرو و پیکان به دست آورد.

دو تیم در این بازی بازیکن محرومی ندارند ولی نساجی در این بازی محمدمهدی نظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بازی این دوتیم از ساعت ۱۷ به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه تبرستانی پخش می‌شود.

به گزارش فارس، بعد از برگزاری بازی‌های این هفته، مسابقات از دوازدهم مهر تعطیل می‌شود و هفته هفتم، ۲۹ مهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − دو =