کد خبر : 186089
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش

انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه اولین سالی بود که بیشترین حجم بازنشستگی را در سطح کشور و استان داشتیم، اظهار کرد: امسال ۷۲ نفر یعنی ۹ درصد معلمان میاندورود بازنشسته شدند. وی با انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش، بیان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه اولین سالی بود که بیشترین حجم بازنشستگی را در سطح کشور و استان داشتیم، اظهار کرد: امسال ۷۲ نفر یعنی ۹ درصد معلمان میاندورود بازنشسته شدند.

وی با انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش، بیان کرد: فضای آموزش جایی نیست که هر کسی وارد آن شود چون آنها فرزندان ما را باید تعلیم دهند.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما تعالی و پیشرفت است باید نگاه ما به حیاط مدرسه، کلاس و نیمکت باشد چون آینده نیاز به فرزندان شایسته و مدیران لایق دارد که اینها از مدرسه شکل می‌گیرد.

علیجانی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم در حریم آموزش و پرورش کسی وارد شود که تخصص و دانش ندارد اما درب آموزش و پرورش برای مردم و خیرین باز است.

وی افزود: تلاش کنیم تمام برنامه‌های ما در راستای تقویت معلمان باشد چون اگر آنها تقویت شوند دانش آموز رشد می‌کند.

علیجانی با بیان اینکه امن‌ترین فضای آموزشی در کشور مدرسه است، گفت: اگر امنیت داخل مدرسه نباشد همه متضرر خواهیم شد.

وی از ورود ۱۰۰ نفر پایه اولی در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: نسبت به چند سال گذشته امروز تعداد دانش آموزان ما بیشتر شده است.

علیجانی تاکید کرد: هشت هزار و ۸۷۲ دانش آموز در ۴۴۰ کلاس درس شامل ۴۵ کلاس غیردولتی و ۳۹۵ کلاس دولتی در ۸۲ مدرسه و با حضور ۷۶۵ معلم در سال تحصیلی جدید آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه اولین شهرستانی در سطح استان بودیم که توانستیم نیروی انسانی خود را تکمیل کنیم، تصریح کرد: در زمینه ساخت مدراس نیز پنج پروژه نیمه کاره داریم که یک پروژه در روستای ولوجا با کمک بنیاد برکت ساخته شد و بزودی افتتاح می‌شود و چهار پروژه دیگر هم بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =