کد خبر : 186026
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

گل‌محمدی: فوتبال ایران، مرد بزرگی را از دست داد

گل‌محمدی: فوتبال ایران، مرد بزرگی را از دست داد

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو در گفت‌وگو ، ضمن تسلیت به جامعه ورزش و به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال به خاطر درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: واقعا از شنیدن خبر درگذشت کاشانی غمگین شدم. ایشان یکی از بزرگان فوتبال ایران، شاهین و پرسپولیس بود. از دست دادن پیشکسوتان

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو در گفت‌وگو ، ضمن تسلیت به جامعه ورزش و به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال به خاطر درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: واقعا از شنیدن خبر درگذشت کاشانی غمگین شدم. ایشان یکی از بزرگان فوتبال ایران، شاهین و پرسپولیس بود. از دست دادن پیشکسوتان تحصیل‌کرده و صاحب کارنامه‌ای مثل کاشانی مصیبت بزرگی برای فوتبال ایران است.

وی افزود: جنتلمنی مثل کاشانی با سابقه ۲ بار قهرمانی در آسیا، بازی‌های آسیایی و البته صعود به المپیک، قطعا نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود.

گل‌محمدی در پایان گفت: امیدوارم قدر پیشکسوتان ارزنده و بااخلاق فوتبال را بدانیم و پیش از این که دیر شود، با رفتاری در خور شان حرمت کسوت این عزیزان را نگه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =