کد خبر : 185879
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
-

کسادی معاملات نارنگی در بازار به‌دلیل شیوع مگس میوه

کسادی معاملات نارنگی در بازار به‌دلیل شیوع مگس میوه

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص حال و هوای بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: میوه به وفور در میادین و در کف بازارهای استان موجود است و هیچ کمبودی وجود ندارد. وی افزود: قیمت‌ها هم طی سال‌جاری از ثبات و میزان مطلوبی برخوردار بوده و با تنش

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص حال و هوای بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: میوه به وفور در میادین و در کف بازارهای استان موجود است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: قیمت‌ها هم طی سال‌جاری از ثبات و میزان مطلوبی برخوردار بوده و با تنش قیمتی مواجه نیستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص قیمت امروز انواع میوه در سطح میادین عرضه میوه استان، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو موز ۱۰ الی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زرد و قرمز درجه یک ۴ الی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، گلابی بیروتی ۱۸ هزار تومان، گلابی درگز ۸ هزار تومان و شاه میوه ۱۰ الی ۱۱ هزار تومان است.

رئیس میدان‌بار ساری ادامه داد: قیمت هر کیلو گوجه یک‌هزار و ۲۰۰ تومان، خیار محلی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار درختی ۴ هزار تومان، پیاز دو هزار و ۵۰۰ و سیب زمینی نیز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار امروز است.

فخرآوران در خصوص وضعیت قیمتی نارنگی ژاپنی که چند وقتی است فصل برداشت آن آغاز شده است؛ پاسخ داد: متاسفانه کمی خرید و فروش نارنگی نسبت به سالیان گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری آفت مگس میوه در باغات، مردم کمی بی اعتماد شده‌اند و تمایل سنوات گذشته را نشان نمی‌دهند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اعلام کرد: قیمت هر کیلو نارنگی ژاپنی در جعبه‌های تک رج ۳ الی ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و در جعبه‌های دو رج نیز دو هزار و ۳۰۰ الی دو هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گفته وی، این محصول با احتساب سود ۲۵ درصدی در کف بازار به خریداران فروخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =