کد خبر : 186042
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
-

نامزد خاشقجی: ارزش‌های اصولی حقوق بشر ،حاکمیت قانون بین‌المللی و ارکان دیپلماسی از بین رفته است

نامزد خاشقجی: ارزش‌های اصولی حقوق بشر ،حاکمیت قانون بین‌المللی و ارکان دیپلماسی از بین رفته است

به گزارش قائم آنلاین، خدیجه جنگیز، نامزد جمال خاشقجی در مقاله‌ای که مجله “تایم” آمریکا به مناسبت سالگرد کشته شدن نامزد وی منتشر کرد، نوشت، بعد از گذشت یک سال اولین چیزی که به ذهنم خطور می‌کند ناامیدی بزرگ است زیرا نهادهای جهان بر منافع اقتصادی و نه ارزش‌های اخلاقی متکی هستند. وی گفت: امروز

به گزارش قائم آنلاین، خدیجه جنگیز، نامزد جمال خاشقجی در مقاله‌ای که مجله “تایم” آمریکا به مناسبت سالگرد کشته شدن نامزد وی منتشر کرد، نوشت، بعد از گذشت یک سال اولین چیزی که به ذهنم خطور می‌کند ناامیدی بزرگ است زیرا نهادهای جهان بر منافع اقتصادی و نه ارزش‌های اخلاقی متکی هستند.

وی گفت: امروز شاهدیم روزی که جمال کشته شد ارزش‌های اصولی حقوق بشر ، حاکمیت قانون بین‌المللی و ارکان دیپلماسی نیز از بین رفت.

جنگیز نوشت، آنچه برای جمال رخ داد میزان چشم‌پوشی جهان عرب از حقوق بشر را آشکار کرد. نام جمال اکنون تمام افراد ناشناخته این منطقه را به تصویر می‌کشد که مایل به سخن گفتن هستند، اما نمی‌توانند آنچه را می‌خواهند بیان کنند و این باعث شده در رسانه‌ ها ناشناس باقی بمانند.

وی ادامه داد: آنها تلاش کردند جمال را برای همیشه ساکت نگه دارند اما بجای این امر، وی سمبل وجدان اخلاقی و جمعی ما و صدای بی صدایان در خاورمیانه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =