کد خبر : 185986
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

ماتا: طولی نمی‌کشد که یونایتد جام کسب می‌کند

ماتا: طولی نمی‌کشد که یونایتد جام کسب می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در دوران سر آلکس فرگوسن همواره از بهترین تیم‌های فوتبال انگلیس و اروپا بود. بعد از خداحافظی فرگوسن مربیان بزرگ مثل مویس، فان خال و مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفتند اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. شیاطین سرخ ۶

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در دوران سر آلکس فرگوسن همواره از بهترین تیم‌های فوتبال انگلیس و اروپا بود.

بعد از خداحافظی فرگوسن مربیان بزرگ مثل مویس، فان خال و مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفتند اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

شیاطین سرخ ۶ سال است که قهرمانی در لیگ جزیره را تجربه نکرده‌اند.

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد گفت: ما تیم خوبی هستیم و در بعضی از دیدارها با بدشانسی نمی‌توانیم پیروز شویم. مدیران باشگاه تاکید کرده‌اند که تیم به‌زودی جام کسب خواهد کرد. به نظر می‌رسد که تحولاتی در راه است و یونایتد طولی نمی‌کشد که به سکوی قهرمانی بازخواهد گشت.

منچستر یونایتد در فصلی که گذشت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در فصل جاری هم با هدایت سولسشایر اصلا وضعیت خوبی ندارد و در رده دهم جدول رده‌بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لیورپول ۱۲ امتیاز اختلاف دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + سیزده =