کد خبر : 186016
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری‌های برتر چین

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری‌های برتر چین

به گزارش قائم آنلاین، هیات بلندپایه تجاری و فناوری ایرانی از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به کشور چین سفر می‌کنند تا شرایط همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور را بررسی کنند. این هیات تجاری و فناوری متشکل از نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان است و

به گزارش قائم آنلاین، هیات بلندپایه تجاری و فناوری ایرانی از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به کشور چین سفر می‌کنند تا شرایط همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور را بررسی کنند. این هیات تجاری و فناوری متشکل از نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان است و در این سفر با شرکت‌های متناظر چینی دیدارهای دو جانبه خواهند داشت و نشست‌های رو در رو برگزار می کنند.

بازارسازی و صادرات برای محصولات دانش بنیان” ایران ساخت” در فراسوی مرزها از جمله اهداف این سفر بیان شده است. بازدید از نمایشگاه فناوری‌های برتر چین (CHTF) یکی از مهمترین برنامه‌های این سفر است. این نمایشگاه بزرگترین و با نفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری در زمینه‌های مختلف مانند نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی‌های جدید سیستم‌های الکترونیک، زیست فناوری، حفاظت از محیط زیست است.

این نمایشگاه هر ساله به میزبانی مشترک وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های‌ دولتی چین و شهرداری شهر “شنزن” در این شهر برگزار می‌شود. این نمایشگاه بعد از سال‌ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان تبدیل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری‌ها ومبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می‌کند.

فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی‌های جدید، سیستم‌های الکترونیک و اپتوالکترونیک و صفحه نمایش‌های لمسی از جمله محورهای اصلی این نمایشگاه بین المللی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − یازده =