کد خبر : 186030
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

سرآسیایی: هنوز مدیر شهرخودرو هستم

سرآسیایی: هنوز مدیر شهرخودرو هستم

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو ، درباره اخبار مطرح‌ شده مبنی بر قطع همکاری وی با شهرخودرو خراسان اظهار کرد: با افتخار هم‌چنان در خدمت تیم شهرخودرو خراسان، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هستم. جدایی من از باشگاه شهرخودرو صحت ندارد و کماکان هم‌چون گذشته در سمت مدیر تیم، در

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو ، درباره اخبار مطرح‌ شده مبنی بر قطع همکاری وی با شهرخودرو خراسان اظهار کرد: با افتخار هم‌چنان در خدمت تیم شهرخودرو خراسان، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هستم. جدایی من از باشگاه شهرخودرو صحت ندارد و کماکان هم‌چون گذشته در سمت مدیر تیم، در کنار دوستان به فعالیت مشغولم. امیدوارم بتوانیم در دیدار حساس مقابل پرسپولیس تهران، با کسب نتیجه مطلوب دل هواداران خوب شهرخودرو را شاد کنیم و به روند خوب خود استمرار بخشیم.

او درباره کناره‌گیری از سمت قائم‌مقامی باشگاه خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که در ابتدای فصل با فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم داشتیم، با توجه به شرایط حساس ما در فصل پیش‌رو و بزرگ‌تر شدن تیم از لحاظ شخصیتی و بازیکن، نیاز به تمرکز بیش‌تر بود و خودم بیش‌تر مایل بودم که در کنار تیم باشم، زیرا تخصص من بیش‌تر کار میدانی و فوتبالی‌ست. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، با نظر خودم بوده‌ است، زیرا شرایط تیم امسال با توجه به حضور در مسابقات آسیایی خاص است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بیش‌تر نیاز به پیگیری‌های مسائل بیرون از زمین داشتیم، خوشبختانه در این راه تنها هم نبودم و آقایان وطنخواه و حیدری زحمات زیادی کشیدند و وجودشان به شدت مثمرثمر بود. حیدری کمک فراوانی به ما کرد و در روزهایی که هر لحظه ممکن بود تیم به انحلال برسد، تمام و کمال پای تیم ایستاد و از آن حمایت کرد. هم‌چنین باید از وطنخواه نیز به واسطه زحمات شبانه‌روزی در سال‌های اخیر تشکر کنم. امروز نیازی به پیگیری‌های بیرونی نیست و باید تمرکزمان را روی خود تیم و مسائل فوتبالی کنیم، زیرا با حضور آقای حمیداوی بسیاری از مشکلات پیشین حل شده و دیگر ما دغدغه مسائل گذشته را ابدا نداریم و تمرکزمان صرفا روی مسائل تیمی و فوتبالی ست.

سرآسیایی تاکید کرد: حضور من در این تیم به روز آغاز تشکیلش برمی‌گردد و سال‌های پرفراز و نشیبی را گذرانده‌ایم تا به آرامش امروز رسیده‌ایم. ابدا نباید اجازه دهیم که به هیچ‌وجه حواشی خللی در کار تیم وارد کند.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان گفت: از آغاز راه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. روزهایی که شاید برای تامین یک آب معدنی هم به مشکل می‌خوردیم اما آن‌قدر همدل و همراه بودیم که حتی یک خط از مشکلات به فضای مجازی راه نمی‌یافت. از صعود به لیگ برتر و بقا در اوج مشکلاتی که مجموعه پدیده به آن دچار شده‌ بود، تا روزی که با حضور حمیداوی، باشگاه به ساحل آرامش رسید و در نهایت با تلاش همه ارکان باشگاه و البته دانش به روز یحیی گل‌محمدی آسیایی شدیم.

سرآسیایی اضافه کرد: علی‌پور دوست خوب و قدیمی من است که آشنایی ما به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. در سال‌های گذشته هم او زحمات زیادی برای تیم کشید. حضور ایشان در قامت قائم‌مقام باشگاه به پیشنهاد خودم بود. هر کمکی از دستم برآید در راستای حمایت از وی انجام می‌دهم تا بهترین اتفاقات برای تیم شهرخودرو خراسان رقم بخورد.

او افزود: برخی آدم‌های کوچک، چشم دیدن موفقیت‌ها را ندارند و شروع به سنگ‌اندازی می‌کنند و مطمئنا این سنگ‌اندازی ما را منسجم‌تر و همدل‌تر خواهدکرد.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان در پایان با اشاره به بازی حساس تیمش در برابر پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم فردا سراسر ورزشگاه امام رضا (ع) با پرچم‌های شهرخودرو پوشانده‌ شود و شاهد حضور گسترده هواداران باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با موفقیت در لیگ نوزدهم، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی، دل هواداران را شاد کنیم و در این راه نیاز مبرمی به پشتیبانی و حمایت مردم خوب خراسان و مشهد داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =