کد خبر : 185972
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

توزیع ۳۴۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان محروم و سیل‌زده مازندران

توزیع ۳۴۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان محروم و سیل‌زده مازندران

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در گفت و گو ، گفت: با اجرای طرح ملی سبز قبض سبز و ارسال صورتحسابهای برق مشترکان به صورت پیامکی  سالانه از قطع ۱۲ هزار اصله درخت بزرگ جلوگیری می شود. وی افزود : این طرح در مجموع صنعت برق کشور ۳۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی در

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در گفت و گو ، گفت: با اجرای طرح ملی سبز قبض سبز و ارسال صورتحسابهای برق مشترکان به صورت پیامکی  سالانه از قطع ۱۲ هزار اصله درخت بزرگ جلوگیری می شود.

وی افزود : این طرح در مجموع صنعت برق کشور ۳۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی در برخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح از سفرهای غیر ضرور درون شهری و آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری و به حفظ منابع طبیعی نیز کمک خواهد کرد.

غفاری خاطر نشان کرد: از مزایای دیگر این طرح احترام به حقوق شهروندی و کاهش مراجعات به درب منازل مردم است.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل در پرداخت مشترکان نیز روشهای پرداخت متعددی در نظر گرفته شده است تا کسانی که دسترسی به تلفن همراه و ثابت ندارند می توانند قبض خود را از طریق دستگاههای ATM  بانکی و یا از طریق دستگاههای پوز در فروشگاههای و سوپر مارکت‌ها نیز پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: تاکنون ۹۷ درصد مشترکان مازندرانی شماره شناسه ۱۳ رقمی خود را در سامانه شرکت توزیع برق مازندران ثبت و صورتحساب خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند.

این مسئول از اهدای ۳۴۰۰ بسته از محل صرفه جویی‌های طرح حذف قبض‌های کاغذی مشترکان و پیامکی شدن صورتحساب برق در بین دانش آموزان محروم و سیل زده استان خبر داد.

غفاری با تاکید بر ثبت شماره شناسه بقیه مشترکان که تاکنون  موفق به ثبت قبض برق شماره شناسه خود نشده اند ، افزود: این دسته از مشترکان می توانند با ارسال شناسه ۱۳ رقمی قبض هر اشتراک به شماره ۱۰۰۰۹۱۲۱  یا  مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیرو ی برق مازندران به نشانی :   WWW.MAZTOZI.IR   یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها یا دفاتر پست بانک روستایی در روستاها و مراجعه حضوری به واحد خدمات مشترکین امورهای توزیع با ارائه شناسه قبض و شماره همراه خود ثبت تا صورتحساب الکترونیکی ( پیامکی ) خودر را دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =