کد خبر : 186006
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

بهترین برند ۲۰۱۹ با رنگ تجاری مشکی و نشان mi

بهترین برند ۲۰۱۹ با رنگ تجاری مشکی و نشان mi

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بنگ گود، کمتر کسی هست که از هجوم قدرتمند این برند فاتح خبر نداشته باشد راستی گوشی‌های هوشمند شیائومی هم‌اکنون ویترین‌های انگلستان اروپا را تسخیر کرده‌اند و در راه لشکرکشی به ایالات‌متحده آمریکا در حال تدارک یک جنگ تمام‌عیار تجاری هستند. تخفیف ویژه خرید شیائومی برای چشم آبی‌ها البته

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بنگ گود، کمتر کسی هست که از هجوم قدرتمند این برند فاتح خبر نداشته باشد راستی گوشی‌های هوشمند شیائومی هم‌اکنون ویترین‌های انگلستان اروپا را تسخیر کرده‌اند و در راه لشکرکشی به ایالات‌متحده آمریکا در حال تدارک یک جنگ تمام‌عیار تجاری هستند.

تخفیف ویژه خرید شیائومی برای چشم آبی‌ها

البته شیائومی یک جرزنی رندانه در دیار فرنگ از خود بروز داده است و آن اینکه متعهد شده است بر روی کالاهای خود بیشتر از ۵ درصد سود نگیرد. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که در انگلستان اروپا و حتی آمریکا قرار است تلفن‌هایی با چند برابر کیفیت بیشتر با همان مبلغ ثابتی که در آسیا و جاهای دیگر به فروش می‌رساند، ارائه کند.

به انگلستان می‌رویم و اسمارت فون می‌خریم

این خبر قدری وسوسه کننده است جوری که آدم دلش می‌خواهد محل زندگی خود را تغییر داده تا مشمول چنین دست و دل‌بازی و تخفیف جالب‌توجه از سوی کمپانی شیائومی می‌شود.

البته خیلی ضروری به نظر نمی‌رسد چراکه ما مدل‌های ارزشمندی از شیائومی را در دسترس داریم و می‌توانیم یک تلفن ردمی نوت ۷ با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپری ظرفیت بالا تهیه کنیم.

حتماً این خبر را هم شنیده‌اید که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ اولین تلفن شیائومی با دوربین ۱۸۹ پیکسل در مدل میکس آلفا و رونمایی شد ازجمله ویژگی‌های جالب‌توجه است صفحه‌نمایشی که نسبت ۱۸۰/۶ دارد.

موبایل‌های مطمئن و بی‌دغدغه

خلاصه شیائومی اروپا را هم درنوردیده و در دست انگلیسی‌های مشکل‌پسند جای گرفته است و همین مسئله می‌تواند ما را خوش‌بین به خرید یک گوشی هوشمند شیائومی‌کند.
به هر صورت خرید گوشی شیائومی به دلیل این‌که از خدمات گوگل به‌صورت کامل بهره‌مند هستند می‌تواند اطمینان خاطر زیادی برای خریداران ایجاد کند. تا نگران تحریم‌های احتمالی امریکا علیه کمپانی‌های چینی نباشیم مانند تهدیداتی که در ماجرای دولت امریکا و هوآوی پیش‌آمده بود.

موبایل‌های MI همچنان بهترین

اگر بخواهیم یک معرفی خوب، در سطح جهانی از محصولات شیائومی داشته باشیم می‌توانیم گوشی هوشمند مدل Mi ۹T را مثال بزنیم که به قول سایت‌های انگلیسی‌زبان و متعادل‌ترین گوشی ساخت شیائومی به‌حساب می‌آید چراکه بهترین ویژگی‌های سری می برخی از ویژگی‌های سری MI ۹ برای حضوری قدرتمند در خود دارد.

مچ‌بندهای MI بند

نوبتی هم که باشد نوبت ریزنقش‌ترین و جذاب‌ترین کالای دیجیتال این سال‌هاست که ازقضا شیائومی بهترین نوع آن را تولید می‌کند.

در این زمینه، یعنی تولید دستبندهای هوشمند، نام برند mi اسم‌ورسم بیشتری دارد؛ بالاخره این برند، نبرد خود را با غول‌های بزرگی همچون سامسونگ و ال‌جی و اپل با همین سربازان کوتوله آغاز کرد.

ساعت‌های هوشمندی که هم موبایل هستند و هم ساعت و هم یک کامپیوتر کوچک همراه که بااینکه در جیب جا می‌شوند! اما روی مچ دست‌بسته می‌شود. مدل پیشنهادی و پرفروش دستبند هوشمند می بند ۴ را می‌توان نام برد.

جذابیت ساعت‌های هوشمند

این کاربری اسپورت و فشن، سبب شده است تا ساعت شیائومی طرفداران بسیار زیادی داشته باشد در میان محصولات مختلف کمپانی‌های تولیدکننده این کالای لوکس، آنچه با مارک mi به بازار عرضه می‌شود جذابیت متفاوتی دارد.
البته این محدود به یک محصول مشخص شیائومی نیست و تردیدی نیست که تنوع محصولات برند شیائومی حال و هوای زندگی آدم‌های قرن حاضر و سال‌های اخیر تأثیرات شایان‌ذکری داشته است.

زندگی‌های لوکس با کالاهای دیجیتالی شیک

این کمپانی لوکس چینی بسیاری از زندگی‌ها را لوکس کرده در شرایطی که این کار از عهده هیچ نامی جزشیائومی دور از انتظار به نظر می‌رسید.

به‌عنوان یک پیشنهاد باید بگویم، می بندهای ارزشمند مارک mi هدیه نفیسی هم هستند که ممکن است شما هم در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها هدیه گرفته یا داده باشید.

درباره علت محبوبیت می بند ساخت شیائومی باید بدانید که این محصول به خاطر ویژگی خاصی که دارد یعنی همان مچ‌بند بودن، باعث شده است تا جذابیت مضاعفی پیدا کند.

دوست دارید یک مچ‌بند شیائومی هدیه بگیرید

بسیاری از افراد دوست دارند یک مچ‌بند هوشمند داشته باشند تا اطلاعات و آمار جالبی از امور روزمره خود در اختیار داشته باشند.

این واقعیت غیرقابل‌انکار است که مچ‌بندهای شیائومی از جذابیت‌های فانتزی عصر ارتباطات و قرن حاضر در زمینه محصولات دیجیتال و هوشمندهای رده‌بالا محسوب می‌شوند.

محصولی که شیائومی در کنار افتخارات دیگری که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند کسب کرده است یکی از محبوب‌ترین‌های ساعت هوشمند یا مچ‌بند نیز به‌حساب می‌آید.

خرید هوشمندانه تلویزیون، گوشی و دستبند از بنگ گود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + نه =