کد خبر : 185773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

پذیرایی روزانه ۱۰۰۰ زائر در موکب شهدای میاندورود

پذیرایی روزانه ۱۰۰۰ زائر در موکب شهدای میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، حسین جدیدی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان، موکب شهدای میاندورود برای مراسم اربعین امسال در کربلای معلی مستقر خواهد شد و روزانه به هزار نفر خدمات ارائه خواهد کرد. وی بیان کرد: تا به امروز نزدیک به ۴۰ میلیون تومان وجه نقد، دو تن

به گزارش قائم آنلاین، حسین جدیدی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان، موکب شهدای میاندورود برای مراسم اربعین امسال در کربلای معلی مستقر خواهد شد و روزانه به هزار نفر خدمات ارائه خواهد کرد.

وی بیان کرد: تا به امروز نزدیک به ۴۰ میلیون تومان وجه نقد، دو تن برنج، مقدار قابل توجه‌ای پتو، رب، پیاز، سیب زمینی، قند، چای، آب معدنی، دوغ، کره و اقلام مورد نیاز دیگر که برای موکب پیش بینی شده از سوی مردم و خیرین اهدا شده است.

مسئول موکب شهدای میاندورود خاطرنشان کرد: زمینی به مساحت حدود هزار متر مربع در اختیار موکب شهدای میاندورود قرار گرفته است که حدود صد نفر از خادمان موکب برای ارائه خدمات به زائران در آن فعالیت خواهند کرد.

جدیدی با بیان اینکه امسال دومین سال اعزام موکب شهدای میاندورود است، افزود: گروه پیش رو امروز به کربلا اعزام شدند و گروه دوم طی مراسمی در روز جمعه ۱۲ مهر ماه اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به حضور پروشور و میلیونی مردم در مراسم اربعین، تصریح کرد: این حضور نشان از عشق و علاقه و دینداری مردم و همچنین همبستگی و اتحاد مسلمانان را نشان می‌دهد که زیر چتر دین سخاوتمندانه با هم برخورد می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =