کد خبر : 185789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

رییس شورای عالی استانها : در بحث شفافیت مشکلات بسیاری داریم

رییس شورای عالی استانها : در بحث شفافیت مشکلات بسیاری داریم

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها در دومین اجلاس شهرداران نواحی که از سوی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد، تاکید کرد: ما در این دوره مدیریت شهری توفیقات بسیاری به دست آوردیم اما برخی مسائل مانند شفاف سازی هنوز نیاز به ورود جدی تری دارد. وی افزود: مشارکت

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها در دومین اجلاس شهرداران نواحی که از سوی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد، تاکید کرد: ما در این دوره مدیریت شهری توفیقات بسیاری به دست آوردیم اما برخی مسائل مانند شفاف سازی هنوز نیاز به ورود جدی تری دارد.

وی افزود: مشارکت به این معنا است که بتوانیم‌ مواردی را به وجود آوردیم که هر کسی که در این شهر زندگی کند نسبت به شهر احساس تعلق کرده و مشارکت کند. بحث مشارکت در تصمیم گیری ها، انتخابات، سازمان های مردم نهاد و … هر جا مشارکت شکل گرفته است توانستیم توفیقات بزرگی کسب کنیم.

الویری گفت: اگر‌ واقعا مسیر مشارکت را درست پیش برویم کوه ها جا به جا می شود و اتفاق های عظیم شکل می گیرد.

وی تاکید کرد: می توانیم با برنامه ریزی خوب این مشارکت ها را به کار بگیریم و مشارکت های مردمی‌می تواند به کمک ما بیاید. بهتری محلی که پیوند این زنجیر است نواحی شهرداری است و شهرداران نواحی می توانند در حوزه های مختلفی مشارکت های مردمی را به وجود آورند.

براساس گزارش شهرنوشت، این عضو شورای شهر تهران در خاتمه گفت: تابلو و نماد عملکرد شهرداری در شهرداری های نواحی شکل می گیرد چرا که عملکرد شهرداری در نواحی به خوبی دیده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 2 =