کد خبر : 185781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
-

دستگیری عاملان ۳ پرونده اختلاس ۴٫۵ میلیاردی

دستگیری عاملان ۳ پرونده اختلاس ۴٫۵ میلیاردی

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمود میرفیضی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هر ساله ۱۱ الی ۱۷ مهرماه در تقویم ملی به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که امسال شعار ” پلیس هوشمند، امین مردم” برای این هفته نامگذاری شده است. وی افزود: طی

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمود میرفیضی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هر ساله ۱۱ الی ۱۷ مهرماه در تقویم ملی به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که امسال شعار ” پلیس هوشمند، امین مردم” برای این هفته نامگذاری شده است.

وی افزود: طی این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی، عملیاتی و آموزشی برگزار خواهد شد که پیاده روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه، نمایشگاه فضای مجازی، اجرای طرح مردم یاری در مناطق محروم، غبارروبی مزار شهدا، همایش همیاران پلیس و طلایه‌داران و همچنین رزمایش شهری موتورسواران قانونمند نمونه‌هایی از این برنامه‌ها هستند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد مردم در نتیجه خدمات متقابل پلیس حاصل می‌شود که در نهایت به مشارکت مردم با پلیس منجر می‌شود.

میرفیضی در ادامه به ارائه آمار و ارقام طی ۶ ماهه نخست امسال در مازندران پرداخت و ادامه داد: طی نیمه نخست امسال، دو میلیون و ۲۰۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

وی با اشاره به متلاشی شدن ۳۷ باند اصلی در این عملیات‌ها، بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۱ درصد افزایش در این بخش داشتیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشف چوب‌آلات قاچاق نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: طی این مدت، ۷۲۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

این مسئول از رفع تصرف ۱۳۵ هزار متر مربع اراضی استان طی نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: ارزش ریالی این اراضی، ۳۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

میرفیضی از دستگیری یک هزار و ۲۵ نفر در بخش قاچاق کالا طی این مدت خبر داد و اعلام کرد: ارزش کالاهای جمع آوری شده، ۳۸ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال قبل، ۷۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تشکیل ۶ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومانی در بخش تخلفات اقتصادی در دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: سه پرونده اصلی در حوزه اختلاس به ارزش ۴٫۵ میلیارد تومان وجود داشت که عاملان آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به انجام بیش از ۳۳۱ میلیون تردد طی ۶ ماهه امسال، اظهار کرد: طی این مدت، ۵ هزار و ۶۹۶ نفر مصدوم و ۳۳۷ نفر نیز متاسفانه فوت شدند.

این مسئول با اشاره به افزایش میزان جرایم در فضای مجازی گفت: طی این مدت، یک هزار و ۷۰۶ مورد جرایم شناسایی شد که ۷۵ درصد آن مربوط به برداشت‌های غیرمجاز است.

میرفیضی مطرح کرد: ۸۰ درصد از این تخلفات یعنی یک هزار و ۴۵۹ مورد از جرایم، کشف و ۲۵۹ نفر نیز دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی مازندران، طی ۶ ماهه نخست امسال، از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۰، نزدیک به ۴۱۷ هزار مورد منجر به انجام ماموریت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 14 =