کد خبر : 185704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

تایید اعتبار ۱۵ میلیاردی برای دفع بهداشتی زباله آمل در پاساکش

تایید اعتبار ۱۵ میلیاردی برای دفع بهداشتی زباله آمل در پاساکش

به گزارش قائم آنلاین، خسرو ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو ، اشاره به اینکه سالانه ۱۵ میلیارد تومان برای جمع آوری زباله هزینه می شود، اظهار کرد: باید در سبک زندگی مان فرهنگ سازی شود تا تولید زباله را به حداقل برسانیم، در شهر اصفهان در سال ۹۳، ۳۷۰ تا ۴۲۰ گرم تولید زباله سهم هر فرد

به گزارش قائم آنلاین، خسرو ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو ، اشاره به اینکه سالانه ۱۵ میلیارد تومان برای جمع آوری زباله هزینه می شود، اظهار کرد: باید در سبک زندگی مان فرهنگ سازی شود تا تولید زباله را به حداقل برسانیم، در شهر اصفهان در سال ۹۳، ۳۷۰ تا ۴۲۰ گرم تولید زباله سهم هر فرد بود، در حالی که در آمل هر فرد به طور متوسط روزانه یک کیلو تا یک کیلو و ۲۰ گرم زباله تولید می کند.

وی از تایید پاساکش در استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از سوی وزارت کشور برای پاساکش در نظر گرفته شده است و اعلام پیمانکار شود تا شرایط بهداشتی دفع زباله مهیا شود و مشکل شیرابه ها و از این قبیل نداشته باشیم.

رئیس شورای شهر آمل با بیان اینکه عمارت برای همیشه به تاریخ پیوست، تصریح کرد: از ریختن زباله شهرهای اطراف جلوگیری شده و فاز جدید شروع شده است و لازم است کارخانه ای در کیلومتر ۵ آمل مورد احداث واقع شود، جابه جایی زباله ها نیز در نظر گرفته خواهد شد.

وی حل معضل زباله در آمل را عزم ملی خواند و تاکید کرد: در این دو دوره از شورای شهر هرگونه فعالیت برای رفع این مشکل انجام شد، حتی در دوره قبل قرارداد با کارخانه زباله سوز بسته شد اما تحریم باعث شد متوقف شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه وجود عمارت، مرگ خاموش است که رقم خواهد خورد، اظهار کرد: اگر یک رانش و یا انفجاری در عمارت رخ دهد با توجه به تردد زیاد خودرو و ترافیک در جاده هراز تبدیل به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 9 =