کد خبر : 185667
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

نصرالله‌زاده: لیگ فوتبال ساحلی ایران بهترین جهان است

نصرالله‌زاده: لیگ فوتبال ساحلی ایران بهترین جهان است

به گزارش قائم آنلاین، محسن نصرالله‌زاده مربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گو ، درباره شرایط این تیم قبل از مسابقات المپیک جهانی گفت: با توجه به اینکه این اولین حضور تیم ملی در این سطح از مسابقات جهانی ساحلی است. گرفتن یک نتیجه خوب افتخار بزرگی برای ما خواهد بود. اردوهایی

به گزارش قائم آنلاین، محسن نصرالله‌زاده مربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گو ، درباره شرایط این تیم قبل از مسابقات المپیک جهانی گفت: با توجه به اینکه این اولین حضور تیم ملی در این سطح از مسابقات جهانی ساحلی است. گرفتن یک نتیجه خوب افتخار بزرگی برای ما خواهد بود. اردوهایی که در قطر انجام شد به دلیل وضعیت آب و هوایی نزدیک به بوشهر، بسیار مناسب بود. در حال حاضر شرایط‌مان خوب است و مشکلی نداریم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی نتیجه نگرفتن در جام ملت های آسیا را برای ایران عجیب دانست و گفت: از دلیل این نتیجه نامناسب می‌توان ضعف بدنی، ضعف فنی و فاصله این رقابت‌ها با لیگ را نام برد. همچنین اردوی قبل از این رقابت که در تهران برگزار شد هم اردوی مناسبی نبود، چرا که در فصل سرما برگزار شد و بازیکنان ما عادت به هوای سرد نداشتند.

نصرالله‌زاده با بیان اینکه لیگ فوتبال ساحلی ایران بهترین لیگ جهان است گفت: ؟ من لیگی مانند لیگ ایران ندیده ام که نظم و شکل یک لیگ را کامل دارا باشد. در کشور های دیگر این نظم دیده نمی شود و اگر در کشوری مانند روسیه هم شرایط یک لیگ وجود داشته باشد، فرصتی برای دیده شدن بازیکنان نیست. البته که لیگ ایران یک ضعف دارد و آنهم کمبود اسپانسرها قوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =