کد خبر : 185532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

ضرورت ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی واحدهای تولیدی

ضرورت ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی واحدهای تولیدی

به گزارش قائم آنلاین، کامران اصغری در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، تأمین اجتماعی و اعضای انجمن صنفی پیمانکاران برق استان که با موضوع تأیید صلاحیت ایمنی در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جلسات تخصصی مکرر در

به گزارش قائم آنلاین، کامران اصغری در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، تأمین اجتماعی و اعضای انجمن صنفی پیمانکاران برق استان که با موضوع تأیید صلاحیت ایمنی در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جلسات تخصصی مکرر در زمینه ایمنی نشان از دغدغه دولت و بخش خصوصی در زمینه افزایش آگاهی ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هدف در تأیید صلاحیت ایمنی رسیدن به محیط کار ایمن است، خاطرنشان کرد: بروز حوادث ناشی از کار برای همه ما ناراحت کننده است و آسیب‌های زیادی را در پی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: تعامل بین پیمانکاران، دستگاه‌های متولی و این اداره کل اثرات مثبتی مانند کاهش حوادث ناشی از کار را بدنبال دارد.

این مسئول افزود: ضرورت دارد الزامات مربوط به صلاحیت ایمنی رعایت شود و همه شرکت‌ها و واحدها باید بحث ایمنی را جدی بگیرند.

اصغری با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی بیان کرد: این اداره کل مانند همیشه آمادگی خود را در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه ایمنی و روابط کار در همه حوزه ها اعلام می‌کند و در این زمینه از استان‌های برتر در سطح کشور است.

حسن فلاحی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز اظهار کرد: شرکت‌ها باید در بحث تأیید صلاحیت ایمنی مدارک لازم را داشته باشند و ضمن ورود اطلاعات لازم در سامانه‌های مربوطه، الزامات را باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مسئول ایمنی در شرکت‌های پیمانکاری خاطرنشان کرد: بحث آموزش مسؤولان ایمنی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات جهت اخذ تأیید صلاحیت ایمنی باید به موقع صورت گیرد و از هرگونه عجله جهت دریافت تأییدیه خودداری شود.

فلاحی گفت: مراحل اجرای کار باید به نحو مطلوب و با مدارک کامل صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =