کد خبر : 185661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

حاشیه جلسه شورای شهر ساری با اخراج نیروهای تازه وارد!

حاشیه جلسه شورای شهر ساری با اخراج نیروهای تازه وارد!

به گزارش قائم آنلاین، موضوع اخراج نیروهای شهرداری ساری چند روزیست که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی دست به دست می‌شود که در آن خبر از اخراج ۶۰۱ نفر از نیروهای مناطق شهرداری ساری داده شده است. *خبر اخراج نیروهای شهرداری ساری در فضای مجازی به‌خصوص در روز هفتم مهرماه در فضای مجازی اخراج

به گزارش قائم آنلاین، موضوع اخراج نیروهای شهرداری ساری چند روزیست که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی دست به دست می‌شود که در آن خبر از اخراج ۶۰۱ نفر از نیروهای مناطق شهرداری ساری داده شده است.

*خبر اخراج نیروهای شهرداری ساری در فضای مجازی

به‌خصوص در روز هفتم مهرماه در فضای مجازی اخراج نیروها در شهرداری مناطق خبرساز شده بود.

اتفاقا در همان روز نیز پنجاه‌وپنجمین جلسه شورای شهر برگزار شد البته بدون اطلاع‌رسانی در کانال شورای شهر ساری، اما تعدادی محدودی از خبرنگاران حضور داشته‌اند که براساس شنیده‌ها از سوی بعضی از اعضای شورای شهر به صحن شورا دعوت شده بودند.

این جلسه بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد و اما در فضای اینستاگرام بعضی از پیج‌های خبری پخش زنده از جلسه شورای شهر داشته‌اند.

جلسه شورای شهر با حضور عباس رجبی شهردار شهر ساری بعد از معارفه برگزار با حاشیه‌های زیادی همراه بود، حاشیه‌هایی که در کانال‌های خاصی کار شد و گویا تنها غریبه این جلسه شورای شهر خبرنگاران بوده‌اند.

*جنجال در جلسه شورای شهر ساری

این جلسه با حواشی زیادی همراه بود اما می‌توان مهم‌ترین آن را اخراج ۶۰۱ نفر از پرسنل شهرداری‌های مناطق نام برد که البته زمزمه اخراج آنها از روز معارفه شهردار جدید شنیده شد که تعداد زیادی از آنها در روز یک‌شنبه هفتم مهرماه، به طور قطعی اخراج شدند.

در این جلسه که با حاشیه‌های زیادی همراه بود، قاسم قاسمی و مسعود مدینه به اخراج نیروها و البته نحوه اخراج آنها اعتراض کردند، خبر جلسه شورا البته در سایت اطلاع‌رسانی شورای شهر ساری منتشر شده که بخشی از آنها را می‌خوانید.

*اعتراض به اخراج نیروها در صحن شورای شهر توسط اعضا

قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر ساری به انتقاد از نحوه برخوردها با نیروهای جدیدالورود در شهرداری‌های مناطق سه‌گانه گفت: بعد از معارفه رجبی شهردار ساری جلسه‌ای در خصوص نیروهایی که تکلیف آن‌ها معلوم نیست، منعقد  و وعده داده شد با هماهنگی شهردار جدید مشکل تمامی این کارکنان حل شود اما متأسفانه امروز با برخورد بد نیروهای حراست اعلام کردند نیروهای ورودی سال ۹۸ حق ورود به شهرداری را ندارند، این چه عدالتی است؟

 سیدمسعود مدینه نیز در ادامه با بیان اینکه امروز، نگهبان کوچکترین واحد شهرداری نمی‌داند که فردا در جایگاهش قرار دارد یا خیر؟ اضافه کرد: چه فضاحتی از این بالاتر که چند ساعت قبل از معارفه در شهرداری‌های مناطق به دستور شخص شما، نیروهای پشت‌لیستی که مشغول کار هستند را از پشت میزهای‌شان بلند کرده و اخراج می‌کنید؟ این است حفظ حرمت همکاران؟ آنها اگر همکاران‌مان نبودند، لااقل شهروند این شهر بودند که احترام‌شان را حفظ می‌کردید و به شکل درست برای حل مشکل‌شان راهکاری می‌یافتید.

*تحقیر نیروهای جدیدالورود در شهرداری ساری

وی ادامه داد: له‌کردن، شکستن و پایمال‌کردن حرمت مردمان این شهر هنر مدیریتی نیست که به آن ببالیم بلکه دقت نظر برای یافتن راه‌های برون رفت از چالش با سختکوشی، مشورت‌پذیری و پرهیز از سیاسی‌کاری انتظار مردم این شهر از شما است. اینک ما انتظار داریم به همین سرعت که در عزل و نصب‌ها ورود کردید، ظرف مدت کوتاهی نسبت به پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران و دیگر نهادها نیز اقدام کنید.

این عضو شورای شهر همچنین در مصاحبه‌ای نیز که در رسانه‌ها منتشر شده است در پاسخ به دلایل اخراج تعداد زیادی از پرسنل شهرداری اعلام کرد: متاسفانه در یک حرکت کاملا غیرکارشناسی و با سوء‌تدبیر شاهد اخراج تعداد زیادی از نیروهای شاغل در شهرداری ساری بودیم، اولا شیوه رفتار با این نیروها دور از شان آنها بوده، ثانیا به آقای شهردار در جلسه گذشته شورا این نکته را گوشزد کرده بودم که اگر اینان همکاران ما و شما نیستند، لااقل شهروندان این شهر بودند که اینگونه با آنها رفتار کردید و حین کار از پشت میزشان آنها را بلند کرده و اخراج کردید.

*رطب خورده منع رطب کی کند

مدینه با بیان اینکه ما هم موافق اصلاح ساختار منابع انسانی هستیم اما با سعه‌صدر، با کار کارشناسی و با حفظ حرمت افراد، بیان کرد: اینک سوال بعدی بنده از شهردار در جلسه بعدی شورا این است که چرا خواهر خود را که به تازگی در سازمان فرهنگی شهرداری مشغول بکار شده را اخراج نکردید؟ متاسفانه دم از مبارزه با فساد و تبعیض می زنند اما خود خلاف آن عمل می‌کنند. به‌راستی رطب خورده منع رطب کی کند!

این عضو شورا در ادامه گفت: قطعا به عنوان نماینده مردم در شورا پیگیر موضوعات در صحن علنی بوده و مستندات خود در این زمینه را نیز ارائه خواهم داد، متاسفانه تصمیمات غیرکارشناسی شهردار از همین ابتدای امر، صرفا موجب تشنج و ایجاد نارضایتی در بدنه کارکنان و مردم شده که تبعات اجتماعی فراوانی دارد.

*پیگیری فارس و جواب رئیس شورای شهر ساری 

به گزارش فارس، موضوع اخراج نیروهای شهرداری ساری در سامانه ” فارس من ” این خبرگزاری نیز ثبت شده است و مخاطبان فارس خواهان پیگیری موضوع اخراج نیروها از این رسانه شده‌اند.

خبرنگار فارس برای پیگیری این خبر با علیجان شمشیربند، رئیس شورای شهر ساری تماس گرفته که وی گفته است در حال حاضر نمی‌توانم صحبت کنم و در صحن شورا صحبت از این موضوع شده است.

رئیس شورای شهر ساری همچنین در پاسخ به خبرنگار فارس که چرا برای این جلسه شورای شهر از سوی روابط عمومی اطلاع‌رسانی صورت نگرفت، گفت: شورا، علنی که باشد همه می‌توانند بیایند و روابط عمومی اشتباه کرد که اطلاع‌رسانی نکرد.

پاسخی از سوی رئیس شورا در ارتباط با اخراج نیروها به فارس داده نشد.

پیگیری‌های فارس در ارتباط با اخراج نیروهای شهرداری ساری که در سامانه فارس من از سوی مخاطبان ثبت شده از دیگر اعضای شورا، شهرداری و نهادهای مرتبط دیگر ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =