کد خبر : 185455
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

کشف مواد غذایی قاچاق در نوشهر

کشف مواد غذایی قاچاق در نوشهر

به گزارش قائم آنلاین، قاسم محمدی در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رونق بازار داخلی و در پی کسب خبری مبنی بر ورود و عرضه انواع مواد غذایی قاچاق توسط فردی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده

به گزارش قائم آنلاین، قاسم محمدی در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رونق بازار داخلی و در پی کسب خبری مبنی بر ورود و عرضه انواع مواد غذایی قاچاق توسط فردی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

محمدی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط ۱۱ هزار و ۳۵۰ عدد انواع مواد غذایی، بهداشتی، تنقلات ونوشیدنی قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان این که قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه به شمار می‌رود، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به این که کالاهای قاچاق معمولا از سلامت، کیفیت و استاندارد کافی برخوردار نیستند، ضمن خودداری از خرید و یا مصرف اینگونه کالاها در صورت شناسایی و یا مواجهه با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =