کد خبر : 185423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

کره شمالی: استانداردهای فیفا برای بازی با کره جنوبی رعایت خواهد شد

کره شمالی: استانداردهای فیفا برای بازی با کره جنوبی رعایت خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم ملی فوتبال کره شمالی و کره جنوبی باید در انتخابی جام جهانی قطر برابر هم به میدان بروند. این دو تیم که کشورهای‌شان تنش سیاسی زیادی با هم دارند، در انتخابی جام جهانی در یک گروه قرار گرفتند. مسوولان کره جنوبی بارها ابراز نگرانی کردند که ممکن است تنش

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم ملی فوتبال کره شمالی و کره جنوبی باید در انتخابی جام جهانی قطر برابر هم به میدان بروند. این دو تیم که کشورهای‌شان تنش سیاسی زیادی با هم دارند، در انتخابی جام جهانی در یک گروه قرار گرفتند.

مسوولان کره جنوبی بارها ابراز نگرانی کردند که ممکن است تنش سیاسی در این دیدار روی سکوها وجود داشته باشد و فیفا را در جریان این امور قرار داده است.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، هم‌چنین مسوولان کشور میزبان یعنی کره شمالی اعلام کردند که تمامی استاندارهای فیفا در این دیدار لحاظ خواهد شد و پرچم کره جنوبی نیز در ورزشگاه برافراشته می‌شود تا تمامی قوانین فیفا برای برگزاری بازی رعایت شود.

دو تیم پیش‌تر در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ نیز برابر هم قرار گرفتند که کره‌شمالی بازی خانگی خود را در زمین بی‌طرف در شانگهای برگزار کرد و هر دو دیدار رفت و برگشت با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =