کد خبر : 185491
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

سرمربی خیبر خرم‌آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید

سرمربی خیبر خرم‌آباد: فدراسیون با قانون من درآوردی سعید آقایی را بخشید

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد خادمی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی گذشته سپاهان را که نگاه کنید خط دفاعی سپاهان بالای ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ بازی در لیگ برتر دارند و خیلی از آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند. در

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد خادمی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی گذشته سپاهان را که نگاه کنید خط دفاعی سپاهان بالای ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ بازی در لیگ برتر دارند و خیلی از آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند. در طول هفته به بازیکنانم گفته بودم اگر بتوانیم اشتباه فردی نکنیم و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی را گل نخوریم می‌توانیم با برنامه بهتری پیش برویم.

او ادامه داد: متاسفانه امروز گل اول سپاهان را روی یک حادثه دریافت کردیم. برنامه ما این بود که کیانی را کنترل کنیم چون این بازیکن نبض تیم سپاهان بود اما متاسفانه نتوانستیم در این زمینه خوب کار کنیم.

سرمربی خیبر اضافه کرد: تیم من امروز عملکرد خوبی داشت و از بازیکنانم راضی هستم. هر چند که در دقایقی از بازی که قرار بود بازیکنان با تجربه تیم تعادل را به بازی برگردانند موفق نبودیم و گل‌های دوم و سوم سپاهان را به آن‌ها تقدیم کردیم. در حالی که اگر می‌توانستیم نتیجه یک بر صفر را حفظ کنیم احتمال داشت که بتوانیم به سپاهانی‌ها گل بزنیم که در نهایت تمرکز خود را از دست دادیم و گل‌های بعدی را دریافت کردیم.

خادمی بیان کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها مردم شهرم از فوتبال لذت بردند و تیم ما نیز به بازی پیش روی خود در لیگ فکر می‌کند.

او اظهار کرد: در حالی که سعید آقایی محروم بود اما فدراسیون فوتبال با یک قانون من درآوردی به دلیل مصدومیت شایان مصلح، محرومیت سعید آقایی را بخشید و به او اجازه بازی داد. در مورد درگیری پیش آمده بین نیمکت‌ها نیز رفتاری از سوی سپاهانی‌ها رخ داد که جواب آن‌ها داده شد. تمام فکر و ذکر تیم ما روی لیگ است تا بتوانیم جایگاه خوبی را به دست آوریم و تنها به صعود فکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =