کد خبر : 185344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

روش‌های آسان ثبت برند و شرکت

روش‌های آسان ثبت برند و شرکت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام موسسه حقوقی تکسفیر فرقی نمی‌کند، شما چه تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده باشید، چه کارآفرین باشید و چه سرمایه‌گذار، باید استراتژی درستی را در پیش بگیرید تا بتوانید در این اوضاع نابسامان اقتصادی، وضع مالی خود و اطرافیانتان را بهبود ببخشید و به توسعه‌ی کسب‌وکار کمک کنید. یکی از

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام موسسه حقوقی تکسفیر فرقی نمی‌کند، شما چه تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده باشید، چه کارآفرین باشید و چه سرمایه‌گذار، باید استراتژی درستی را در پیش بگیرید تا بتوانید در این اوضاع نابسامان اقتصادی، وضع مالی خود و اطرافیانتان را بهبود ببخشید و به توسعه‌ی کسب‌وکار کمک کنید. یکی از راهکارهایی که موجب می‌شود مسیر کسب‌وکار شما متحول شود و گام بلندی به سمت موفقیت بردارید، اقدام برای ثبت شرکت و رسمیت بخشیدن به فعالیت کاریتان است. شاید تابه‌حال به ثبت شرکت و تأثیری که می‌تواند در بهبود اوضاع اقتصادی‌تان داشته باشد فکر نکرده باشید با ما همراه شوید تا شمارا با مزایا و مراحل ثبت برند و شرکت آشنا کنیم.

مزیت‌های ثبت شرکت:

– فعالیت کاری شما، وجهه‌ی رسمی و قانونی پیدا می‌کند.

– می‌توانید از تسهیلات و وام‌های مؤسسات مالی و بانک‌ها برخوردار شوید.

– امکان شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها برای شما فراهم می‌شود.

– از زمان تاریخ ثبت شرکت هر چه زمان بیشتری بگذرد به اعتبار شرکت افزوده می‌شود.

– اعتماد شرکت‌ها و اشخاص دیگر برای همکاری با شما جلب می‌شود.

– با شرکت‌های خارج از کشور می‌توانید همکاری و مبادله کالا داشته باشید و در شرایط بحران اقتصادی ارز به کشور وارد کنید.

حال که به مزیت‌های ثبت شرکت پی بردید، باید اقدامات لازم جهت ثبت شرکت را انجام دهید؛ اما اگر تمایل داشته باشید در ادامه مراحل ثبت شرکت را برای شما شرح خواهیم داد:

مراحل ثبت شرکت:

۱- شرکای قابل‌اعتماد و مناسبی انتخاب کنید که بتوانید در کنار یکدیگر به اهداف تجاری‌تان دست‌یابید.

۲- از انواع شرکت‌های سهامی، با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی و تعاونی موردی را که با تعداد شرکا، سرمایه و اهداف شما سازگاری دارد را انتخاب کنید.

۳- مراحل ثبت شرکت مثل سال‌های قدیم به‌صورت حضوری و کاغذی انجام نمی‌شود، بلکه از طریق ورود به سامانه اداره ثبت شرکت انجام می‌گیرد، به سامانه موردنظر مراجعه کنید.

۴- نام شرکت باید ساده، با تلفظ آسان، قابل‌یادآوری، غیرتکراری و سه سیلابی باشد. انتخاب نام شرکت مثل شمشیر دو لبه عمل می‌کند می‌تواند مسیر آینده شرکت را درخشان یا مکدر کند و موجب جذب یا دفع مشتریان شود.

۵- زمینه فعالیت کاری شرکت را به‌طور شفاف مشخص کنید، برخی از شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌هایشان به کسب مجوز نیاز دارند.

۶- آدرس پستی (نشانی) شرکت را در سامانه وارد کنید.

۷- میزان سرمایه شرکت می‌تواند نقش به‌سزایی در اعتبار آن داشته باشد. در قانون برای شرکت‌های سهامی خاص (مبلغ ۱۰۰ هزار تومان)، شرکت‌های سهامی عام (مبلغ ۵۰۰ هزار تومان) و شرکت‌های با مسئولیت محدود (مبلغ ۱۰۰ هزار تومان) به‌عنوان حداقل میزان سرمایه مشخص‌شده است ولی سایر شرکت‌ها محدودیتی در میزان سرمایه اولیه ندارند. میزان سرمایه اولیه را به سامانه وارد کنید.

۸- مشخصات شرکا شامل اطلاعات شخصی و هویتی آن‌ها را به سامانه وارد کنید.

۹- مبلغ سرمایه یا درصد سهام هر یک از شرکا را در سامانه ذکر کنید.

۱۰- اگر شرکت دارای شعبات دیگری است، اطلاعاتش را مشخص کنید.

۱۱- اساسنامه را تکمیل نموده و در سامانه ثبت شرکت‌ها بارگذاری کنید.

۱۲- پس‌ازاینکه ثبت شرکت مورد تائید اداره ثبت شرکت‌ها واقع شد، مدارک را به‌صورت پستی ارسال کنید تا تکمیل پرونده انجام شود.

۱۳- پس از انجام کلیه‌ی مراحل فوق باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ نمایید تا در پایان شماره ثبت شرکت به شما تعلق گیرد.

برخی علاوه بر مدت‌زمان ثبت شرکت و مراحل اداری پیچیده‌ی آن، از هزینه‌های ثبت شرکت هراس دارند، برای ثبت شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ارزان‌ترین قیمت موسسه حقوقی تکسفیر را انتخاب کنید

اگر به انجام کارهای اداری و حقوقی علاقه‌مند نیستید و با کمبود شدید وقت مواجه هستید و می‌خواهید در اسرع وقت به اهدافتان نزدیک شوید، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۶۳۲۴۰۲۵۱۷ با موسسه حقوقی تکسفیر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در حوزه‌های ثبتی و خصوصاً ثبت شرکت در کرج برخوردار شوید.

پس از ثبت شرکت، برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خود را به مشتری‌ها معرفی کنید نیاز به ثبت برند خواهید داشت. ثبت برند یا نشان تجاری می‌تواند یک نام، طرح، متن و یا عبارت باشد که به‌عنوان ابزاری برای مقایسه بین محصولات به کار می‌رود و درواقع شناسنامه محصولات و خدمات به شمار می‌آید. سال‌ها فعالیت می‌کنید و محصولی باکیفیت را روانه بازار می‌کنید ولی به دلیل ناآگاهی ثبت برند انجام نمی‌دهید، رقبا و افراد سودجو مشابه محصولات شمارا باکیفیت پایین‌تر تولید کرده و با نشان تجاری که شما برای محصولاتتان در نظر گرفته‌اید در بازار عرضه می‌کنند!

چه اتفاقی پیش می‌آید؟

نتیجه سال‌ها تلاش شما در مدت‌زمان کوتاهی از دست می‌رود و شما هم نمی‌توانید اقدامی قانونی برای احقاق حقوق خود انجام دهید. برند ابزاری است که تداعی‌کننده ویژگی‌های خاصی از محصول در ذهن مشتری است و به وی کمک می‌کند تا انتخاب بهتری برای خریداری محصولات داشته باشد.

مزیت‌های ثبت برند:

۱. برندسازی سبب می‌شود ارزش و اعتبار یک محصول افزایش یابد و مشتری حاضر باشد چندین برابر قیمت واقعی محصول هزینه کند ولی محصول را با برند خاصی خریداری کند.

۲. ثبت برند جزو ارزش‌های افزوده یک شرکت محسوب می‌شود و باگذشت زمان و تبلیغات صحیح و جذب بازار هدف، روزبه‌روز بر ارزش و اعتبار برند موردنظر افزوده می‌شود.

۳. با ثبت برند و کسب اعتبار شما می‌توانید نمایندگی برند را به شرکت‌های دیگری که درزمینهٔ کاری شما فعالیت می‌کنند واگذار کنید.

۴. با ثبت برند مالکیت انحصاری نشان تجاری به شما واگذار می‌شود و در صورت سو استفاده دیگران، شما از حمایت قانون برخوردار خواهید شد.

مراحل ثبت برند:

۱- به سامانه مرکز مالکیت معنوی مراجعه کنید.

۲- در ابتدا از نام برندی که انتخاب کرده‌اید در سامانه استعلام بگیرید که قبلاً ثبت‌نشده باشد.

۳- اظهارنامه موجود در سامانه را تکمیل کنید.

۴- اسکن شده‌ی مدارک ثبت برند را در سامانه بارگذاری کنید.

۵- پس از تائید برند توسط کارشناسان، مدارک را به‌صورت پستی به اداره مالکیت معنوی ارسال کنید و هزینه ثبت را پرداخت کنید.

پس از مراحل فوق باید در دو مرحله و بازه‌ی زمانی یک ماه آگهی ثبت برند را در روزنامه رسمی چاپ کنید تا درصورتی‌که شخصی معترض است، اعتراضش را اعلام کند.

سپس گواهینامه ثبت برند بااعتبار ۱۰ سال برای متقاضی صادر می‌شود.

موسسه حقوقی تکسفیر با سال‌ها سابقه درزمینهٔ ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، ثبت اختراع، اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره‌ برداری و … می‌تواند راهنمای خوبی برای دستیابی شما به اهدافتان باشد و مسیر شمارا برای رسیدن به موفقیت هموار کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.taksafir.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۶۳۲۴۰۲۵۱۷- ۰۹۱۲۱۹۸۶۱۷۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + پانزده =