کد خبر : 185308
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

حضرت‌پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم

حضرت‌پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حضرت‌پور در گفت و گو ، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران گفت: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم به آنچه که مردم عزیز کشورم می‌خواستند رسیدیم. حمایت‌های آن‌ها در ما انگیزه ایجاد می‌کند و به همین دلیل با همه توان

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حضرت‌پور در گفت و گو ، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران گفت: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم به آنچه که مردم عزیز کشورم می‌خواستند رسیدیم. حمایت‌های آن‌ها در ما انگیزه ایجاد می‌کند و به همین دلیل با همه توان بازی کردیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم.

او ادامه: بازیکنان تیم ملی بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می کنند تا موفقیت‌های زیادی را برای پرچم و مردم ایران کسب کنند. این موضوع در همه رده‌های سنی وجود دارد، شخصا قهرمانی با تیم جوانان در قهرمانی جهان و قهرمانی با تیم بزرگسالان در آسیا را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم.

لیروی جوان و آینده دار تیم ملی ایران با اشاره به تلاش بی توقف بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: ما حتی در لیگ ملت‌ها هم برای قهرمانی جنگیدیم، اما متاسفانه در شیکاگو اتفاقاتی از جمله در داوری رخ داد که ایران را در رسیدن به سکو ناکام گذاشت. با همه این‌ها همیشه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین‌ها را برای ایران کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود فشار و خستگی لیگ ملت‌ها و انتخابی المپیک روسیه، از عملکرد خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا راضی بود؟ اظهار کرد: حقیقت این است که خستگی وجود دارد و تنها مختص به من نیست، همه بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند. با این حال هیچ راهی جز تلاش کردن نداریم و باید بجنگیم تا بهترین‌ها کسب شود. در قهرمانی آسیا هم جنگیدیم تا قهرمان شویم.

لیبروی تیم ملی والیبال ادامه داد: خدا را شکر از عملکردم در قهرمانی آسیا رضایت دارم، اما قانع به این عملکرد نیستم. همه توان خود را به کار می‌گیرم تا بهتر از چیزی که الآن هستم را در آینده ببینید.

حضرت‌پور در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب نشدنش به عنوان بهترین لیبروی قهرمانی آسیا ناراحت نیست؟ توضیح داد: باید بگویم که فعلا راه طولانی در پیش دارم و وقت زیادی برای من وجود دارد. در آینده عناوین خیلی زیادی را در این پست می‌خواهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 5 =