کد خبر : 185419
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

ترکی: راه مقاومت راه اصلی پیروزی است

ترکی: راه مقاومت راه اصلی پیروزی است

به گزارش قائم آنلاین، اکبر ترکی نماینده مردم چادگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرارسیدن ایام اربعین امام حسین (ع) را تسلیت می‌گویم. امیدوارم امسال مردم به خوبی در این مراسم شرکت کرده و تسهیلات خوبی نیز برای آنها فراهم شود. وی ادامه

به گزارش قائم آنلاین، اکبر ترکی نماینده مردم چادگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرارسیدن ایام اربعین امام حسین (ع) را تسلیت می‌گویم. امیدوارم امسال مردم به خوبی در این مراسم شرکت کرده و تسهیلات خوبی نیز برای آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: الحمدالله امروز گفتمان مقاومتی که مقام معظم رهبری به خصوص در این دو سال تاکید داشتند برای همه جهانیان به خصوص برای مردم ایران روشن شده است. جبهه مقاومت با اقتدار برتمامی توطئه‌های دشمنان فائق آمده است. مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق و اکنون از سوی انصارالله در زمین و هوا علیه مزدوران سعودی به پیروزی دست پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم چادگان تاکید کرد: با اتحاد و انسجام مردم در ایران اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری ان شاءالله راه مقاومت ادامه پیدا می‌کند. آنها به دنبال آن بودند که در ایران اسلامی یا جنگ حاصل شود و یا مذاکره اما روشن شد که راه مقاومت راه اصلی پیروزی است. عدم اتحاد به اروپاییان و دم خروس‌شان با نامه‌ای که علیه ایران اسلامی منتشر کردند نیز مشخص شد.

ترکی در پایان با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه خود در تذکری به وزرای راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و نیرو، تکمیل جاده‌های حوزه‌های انتخابیه رسیدگی به مسائل درمانی و پزشکی و تجهیز وسائل پزشکی، رعایت عدالت در انتصاب‌ها و تکمیل پروژه‌های آب شرب برای حوزه انتخابیه را خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + هشت =