کد خبر : 185485
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

بررسی سوابق مدیریتی نظام تخصیص آب در کمیسیون کشاورزی

بررسی سوابق مدیریتی نظام تخصیص آب در کمیسیون کشاورزی

به گزارش قائم آنلاین، علی ابراهیمی در گفت‌وگو ، در مورد جلسه امروز(دوشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: وزارت نیرو در جلسه امروز کمیسیون گزارشی در مورد نظام تخصیص آب و سوابق مدیریتی آن ارائه کرد. نمایندگان جهاد کشاورزی هم در جلسه امروز حضور داشتند. سخنگوی کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه وقت جلسه

به گزارش قائم آنلاین، علی ابراهیمی در گفت‌وگو ، در مورد جلسه امروز(دوشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: وزارت نیرو در جلسه امروز کمیسیون گزارشی در مورد نظام تخصیص آب و سوابق مدیریتی آن ارائه کرد. نمایندگان جهاد کشاورزی هم در جلسه امروز حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه وقت جلسه امروز کمیسیون بیشتر ارائه نظارت کارشناسی گذشت، تاکید کرد: در واقع مقایسه و بررسی نسبتا خوبی در جلسه امروز کمیسیون صورت گرفت تا اگر مجلس می‌خواست در این زمینه قانون‌نویسی کند، کمیسیون آمادگی خوبی داشته باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس در پایان در مورد ضرورت این بررسی گفت: محدودیت منابع آب تجدید شونده و تقاضای روزافزون برای آب در بخش‌های مختلف مصرف، اهمیت و حساسیت منابع آب را افزایش داده است. تجربه کشورهای مختلف در مدیریت منابع آب نشان می‌دهد که اعمال مدیریت صحیح بر منابع آب به میزان زیادی محدودیت‌های ناشی از کمبود منابع آب را تعدیل می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − پنج =