کد خبر : 185082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

کدام شبکه اجتماعی بیشترین تاثیر منفی را بر جوانان دارد؟

کدام شبکه اجتماعی بیشترین تاثیر منفی را بر جوانان دارد؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مهر تحقیقات زیادی در سراسر جهان نشان داده است شبکه‌های اجتماعی تاثیرات مخربی بر سلامت روان کاربران دارند و آسیب‎‌های عمیقی را در ذهن مخاطب از خود به جای می‌گذارند. اخیرا نظرسنجی بزرگی برای ارزیابی و رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که بیشترین تاثیر را روی ذهن و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مهر تحقیقات زیادی در سراسر جهان نشان داده است شبکه‌های اجتماعی تاثیرات مخربی بر سلامت روان کاربران دارند و آسیب‎‌های عمیقی را در ذهن مخاطب از خود به جای می‌گذارند.

اخیرا نظرسنجی بزرگی برای ارزیابی و رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که بیشترین تاثیر را روی ذهن و روان کاربران دارند انجان شده است. بر اساس این نظرسنجی اینستاگرام، اسنپ‌چت، فیسبوک، توئیتر و یوتیوب مخرب‎‌ترین نرم‎‌افزارهای ارتبط گروهی در میان کاربران و به ویژه جوانان هستند.

قرارگیری اینستاگرام در صدر این رتبه‌بندی نشان دهنده تاثیرات عمیق و زیان‌بار این شبکه پرطرفدار اجتماعی بر ذهن کاربران است. بسیاری از کارشناسان معتقدند اینستاگرام روحیه تصمیم‌گیری درست و رقابت سالم را در بین جوانان و نوجوانان از بین می‌‎برد.

کدام شبکه اجتماعی بیشترین تاثیر منفی را بر جوانان دارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + سه =