کد خبر : 185024
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

هیچ عذری در حذف نام شهید پذیرفته نیست

هیچ عذری در حذف نام شهید پذیرفته نیست

به گزارش قائم آنلاین، کاظم امجدی در گفت‌وگو ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: اقتدار و عظمت انقلاب برپایه خون شهدا است و در دفاع مقدس شهدا با خون خود این را اثبات کردند. وی بیان کرد: امروز رهروان شهدا دارند این راه را ادامه می‌دهند که در راس آن رهبری است

به گزارش قائم آنلاین، کاظم امجدی در گفت‌وگو ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: اقتدار و عظمت انقلاب برپایه خون شهدا است و در دفاع مقدس شهدا با خون خود این را اثبات کردند.

وی بیان کرد: امروز رهروان شهدا دارند این راه را ادامه می‌دهند که در راس آن رهبری است که پیگیر انقلاب و صدور آن است و باعث شد که نهضت‌های اسلامی در کشورهای دیگر شکل بگیرد.

عضو شورای شهر سورک خاطرنشان کرد: توانستیم مقاومتمان را به سوریه، لبنان و کشورهایی مثل یمن صادر کنیم و جلوی نفوذ آمریکا در منطقه را بگیریم و امروز هم با علم جدید که هزینه تسلیحاتی شد توانستیم اقتدار خود را حفظ کنیم و پیشرفته‌ترین پهبادهای آمریکایی را با تسلیحات ساخت ایران بزنیم.

امجدی با بیان اینکه کشور قبل از انقلاب در اکثر نیازهای خود وابسته به خارج بود، تصریح کرد: قبل از انقلاب وابسته کامل بودیم و حتی برنج ما از آمریکا وارد می‌شد اما بعد از انقلاب با تکیه بر جوانان و توان داخل توانستیم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

وی افزود: آنچه امروز مردم را رنج می‌دهد بی‌عدالتی‌هایی از سوی برخی از کسانی است که از نظر فکری وابسته به آمریکا هستند در غیر این صورت پیشرفت خوبی در زمینه اقتصادی هم داشتیم اما باز جای کار دارد.

امجدی با بیان اینکه عربستان که این همه ادعا داشت موجودیتش به وسیله چند پهباد به خطر افتاد، گفت: اگراقتصاد ما قوی شود بیشتر به خود می‌بالیم که یک ایرانی هستیم و باید با فکر و عقیده خود اسوه مردم جهان باشیم.

وی اظهار کرد: آمریکا با همپیمانان خود مانند عربستان و بعضی از کشورهای عربی دنیال ایجاد پیمان برای مقابله با جریان مقاومت هستند اما ایران موفق شد که جریان مقاومت را در منطقه حمایت کند تا گام‌های بسیار خوبی بردارند.

امجدی به جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: وظیفه مردم و مسئولان مقاومت است مردم اهل مقاومت بودند و در حال مقاومت هستند چون وضعیت را می‌دانند تحمل می‌کنند و همگام با نظام و انقلاب و رهبری هستند تا در مسیر جنگ اقتصادی هم پیروز شویم.

وی با اشاره به حذف نام شهدا از روی کوچه و خیابان‌ها در بعضی از نقاط کشور، بیان کرد: هیچ عذری در حذف نام شهید پذیرفته نیست هر کسی بخواهد این کار را انجام دهد باید مواخذه شود و این بی‌انصافی در حق کسانی است که جانشان را برای ما گذاشتند.

امجدی با بیان اینکه همه مردم در پیشبرد جنگ ایفای نقش کردند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی جنگ با اقشار ضعیف تا توانمند پیش رفت و همه کمک کردند و هر کسی به نحوی که در توان داشت به جنگ کمک کرد تا انقلاب ما پابرجا باشد.

عضو شورای شهر سورک نقش بانوان در جنگ را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: خانواده‌ها با دادن یک شهید باز هم فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌ها ترغیب می‌کردند تا با این خون‌ها انقلاب و اسلام را آبیاری کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

سکوبندی آزمایشگاهی یکشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

سپاس از مطالب خوبتون